Manager online

ORADEA – „Spuneţi-vă of-ul managerului!“. Acesta ar fi mesajul pe care ec. Emil Popovici Muţ, managerul Spitalului Clinic Judeţean Oradea doreşte să-l transmită tuturor pacienţilor instituţiei pe care o conduce sau chiar aparţinătorilor acestora.

„Pentru o mai bună transparenţă la Judeţean, doresc să creez o căsuţă poştală pe site-ul Spitalului Judeţean, astfel încât cei nemulţumiţi de serviciile medicale, de condiţiile de cazare sau de hrană să-mi trimită prin intermediul unui e-mail plângerile legate de aceste aspecte”, susţine ec. Muţ. Dacă această măsură nu se va dovedi foarte eficientă, ec.

Muţ mai are o alternativă: un număr de telefon de urgenţă, la care pacientul poate să comunice managerului nemulţumirile pe care le are legate de încălcarea unor drepturi. „Voi putea afla şi eu prin aceste mijloace de comunicare cum stă treaba şi cu mita în Judeţean”, conchide managerul Muţ care îndeamnă cititorii Jurnalului Bihorean să vină şi cu alte propuneri în vederea eficientizării legăturii dintre pacienţi şi conducerea Spitalului Judeţean.

Viorica Borz



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !