Marketing cultural pentru Oradea

Marketing cultural pentru Oradea
ORADEA – Sala mică a Primăriei Oradea a găzduit azi lansarea oficială a proiectului „Oradea. Cultură şi diversitate”, iniţiat de Administraţia Imobiliară Oradea cu sprijinul Programului Cultural Elveţian pentru Europa de sud-est. Video

Proiectul este o continuare a unor idei puse în practică, anii trecuţi, pentru a regăsi identitatea culturală a Oradei.

„Oradea tinde să îşi piardă identitatea culturală şi prin acest proiect ne propunem să găsim soluţii pentru revitalizarea imaginii culturale şi o redefinire a oraşului din punct de vedere cultural”, afirmă Dumitru Sim, şef Birou Turism, Marketing, Comunicare.

Trei direcţii de lucru

„Proiectul îşi propune să realizeze o strategie de marketing pentru patrimoniul cultural al Oradei”, susţine Laurenţiu Droj, şef serviciu Management programe şi relaţii cu investitorii şi IMM-urile. Activităţile cuprinse în derularea proiectului urmăresc analizarea cererii şi ofertei de bunuri culturale, cunoaşterea nevoilor şi preferinţelor consumatorilor de cultură, elaborarea unei strategii culturale, armonizarea intereselor factorilor implicaţi în cultură şi elaborarea unui ghid cultural al oraşului.

Proiectul beneficiază de o finanţare de 15.000 de franci elveţieni (aproximativ 9.200 de euro), din care 3.000 sunt contribuţia Administraţiei Imobiliare Oradea, restul fiind finanţare prin Programul Cultural Elveţian.
Valentin Teuca



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !