Marketing Olfactiv sau cum poti crea o atmosfera placuta si plina de prospetime!

Reactualizat la:
Marketing Olfactiv sau cum poti crea o atmosfera placuta si plina de prospetime!
Parfumurile spun povesti olfactive. Mirosul proaspat de coaja de portocala in preajma sarbatorilor si aroma dulce ce invadeaza intreaga casa cand prajitura e scoasa din cuptor, toate acestea ne trezesc amintiri extrem de placute.

Rachel Herz, profesor la Universitatea Brown si expert in psihologia mirosurilor afirma ca “daca se formeaza o conexiune amintire-miros, acesta se poate pastra pentru intreaga viata”.

Parfumurile ambientale sunt extrem de importante ca atuu al brandurilor intr-un mediu in care companiile se lupta pentru atentia consumatorilor ce retin doar 1% din ce ating, 2% din ce aud, 5% din ce vad, 15% din ce gusta, dar 35% din ce miros.

Parfumurile ambientale confera in mediul de afaceri de astazi  distinctia clara a unui produs/serviciu in raport cu concurentii. In mod obisnuit, marketingul se adreseaza doar celor doua simturi: vazul si auzul prin canalele media clasice. S-a constatat ca tot mai multe companii au integrat strategii facand apel la toate cele cinci simturi: vazul, auzul, mirosul, gustul si simtul tactil.

Cand iti doresti ca produsul tau sa fie vandut, insa ai competitie pe acel segment, devine tot mai greu sa convingi clientii ca esti CEL MAI BUN.

DSC_5832

Companiile internationale folosesc deja acest atu olfactiv. Sony a ales aroma de vanilie si mandarina ca sa isi atraga si pastreze clientii in magazinele din intreaga lume, iar Nike foloseste o esenta florala care sa ghideze consumatorul catre produsele cele mai scumpe din magazine.

Ca unic importator al unor branduri apreciate la nivel international precum Baobab Collection, Vavana, Officina delle Essenze si Erbolinea, website-ul TOYA SHOP iti pune la dispozitie o gama larga si variata de parfumuri ambientale la www.toyashop.ro  Consultanta olfactiva oferita de TOYA SHOP te va ajuta in alegerea parfumului ambiental in functie de obiectivele stabilite in strategia de branding, de crestere a afacerii tale.”​

 

Advertorial



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase