Mazda CX-7 soseste in Europa

Mazda CX-7 soseste in Europa
Dupa succesul obtinut in SUA si Japonia, unde mai mult de 30.000 de unitati au fost vandute pana in prezent, Mazda CX-7 ajunge in Europa intr-o varianta modificata, special conceputa pentru a raspunde cerintelor clientilor europeni.

Versiunea construita pentru piata europeana este modificata in proportie de aproximativ 30% fata cele pentru alte regiuni.

Modificarile vizeaza performanta in miscare, manevrabilitatea, confortul, dispunerea suspensiilor, a volanului si a franelor, precum si sistemele ABS, ESP si NVH (Noise/ Vibration/ Harshness – pentru silentiozitatea la rulare si la activarea geamurilor). Testele si adaptarile au fost realizate la Centrul R&D Mazda din Germania unde, alaturi de departamentul de design al companiei, o intreaga echipa a contribuit la procesul de aliniere a modelului la necesitatile, regulile si specificatiile caracteristice pietei europene.

Testele au inglobat si verificarea motorului DISI turbo de 2,3 litri si 260 CP (modelul american dezvolta 244 CP) si la un cuplu maxim de 380 Nm si a motorului MPS. Transmisia este asigurata de o cutie de viteze manuala cu 6 trepte, creata special.

Testele de viteza au fost realizate pe autostrazile din Germania, verificandu-se controlul vehiculului la viteza maxima si viteza acestuia de accelerare. Testarea sasiului s-a realizat tot pe traseul Nordschleife, cunoscut sub numele de ‘Iadul Verde’. Piata europeana impune producatorilor de autovehicule anumite standarde speciale pentru stabilitatea vehiculelor la viteza mare.

De aceea, rigiditatea caroseriei a fost primul element avut in vedere de constructori, realizandu-se consolidarea diferitelor parti ale sasiului. Cadrele motor fata si cele situate pe tunelul de transmisie au fost ranforsate, de asemenea si turnurile frontale de suspensie. Pentru conducatorii auto europeni, sentimentul de comuniune cu drumul este crucial.

De aceea, suspensiile modelului Mazda CX-7 au fost refacute. Barele de legatura de la suspensiile spate au fost reamplasate, pentru a se ajunge la compromisul ideal intre agilitatea vehiculului si confortul la bordul acestuia.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase