Mediul de afaceri promovat de Principe la Monaco

De Veronica Bursaşiu
Reactualizat la:
Mediul de afaceri promovat de Principe la Monaco
Alteţa Sa Regală Principele Radu a promis implicarea Domniei Sale la Forumul de Afaceri de la Monaco în promovarea mediului de afaceri bihorean peste hotare.

Întâlnire de afaceri regală. Fără nici o exagerare, aşa s-ar putea cataloga întâlnirea Federației Patronilor Bihor cu Alteţa Sa, Principele Radu al României, din data de 19.02.2014 din foaierul Teatrului Regina Maria din Oradea. De altfel, a fost o reîntâlnire ca între vechi cunoştinţe, Alteţa Sa fiind de mai multe ori oasăete a membrilor FPB. După o triplă lansare regală de carte, Principele Radu şi-a mărturisit bucuria de a simţi pulsul mediului de afaceri din Bihor, motiv pentru care a acordat o atenţie deosebită întâlnirii cu membri Federaţiei Patronilor Bihor. Dorinţa Alteței Sale a fost de a identifica modalităţi de a contribui la dezvoltarea mediului de afaceri prin facilitarea de contacte interne şi internaţionale, cu oameni potenţi financiar, cu investitori.

1722921_1398403443755094_1407872296_n

„Astfel s-a conturat o posibilă întâlnire cu oameni de afaceri din Slovacia, cu care Casa Regală are o relaţie specială. De asemenea, avem promisiunea implicării Alteţei Sale la Forumul de Afaceri de la Monaco, forum la care FPB are o contribuţie esenţială pentru promovarea peste hotare a mediului de afaceri bihorean. După evocarea câtorva realizări importante ale antreprenoriatului reprezentat de FPB, Alteţa Sa, Principele Radu a punctat câteva aspecte ce le consideră domnia sa relevante pentru situaţia în care ne aflăm. Astfel, „criza a fost o lecţie bună pentru mediul de afaceri” – susţine Alteţa Sa – «deoarece a dat şansa mediului de afaceri să probeze maturitatea sa profesională şi adaptabilitatea. Creşterea competenţei profesionale nu este întâmplătoare şi se produce accelerat doar în mediul privat»”, spune preşedintele FPB Ioan Lucian. În final, după ce a împărtăşit puncte de vedere extraordinar de pertinente referitoare la viziunea oamenilor de afaceri – esenţială pentru dezvoltare – ne-a invitat să gustăm întreaga sa viziune despre dezvoltarea regională pe următorii 20 de ani din cartea regală, tocmai lansată şi pe care fiecare participant la întâlnire o avea sub braţ.

„Dată fiind legătura specială cu Teatrul Regina Maria din Oradea, am reţinut promisiunea Alteţei Sale de a participa la Gala Top Branduri Bihorene, din anul 2015, deoarece la ediţia din acesta an, din data de 14 martie 2014, data calendaristică fiind prea apropiată, agenda este deja antamată”ă, spune Ioan Lucian, preşedintele FPB.

 



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !