Oradea expusă la Târgul de Turism din Viena

Clădirea fostului restaurant Transilvania (fost Panonia) şi a hotelului Astoria, ambele proprietatea fraţilor Micula, pe blazonul oraşului expus la Viena
Clădirea fostului restaurant Transilvania (fost Panonia) şi a hotelului Astoria, ambele proprietatea fraţilor Micula, pe blazonul oraşului expus la Viena
De joi şi până duminică, Oradea şi Felixul se vând, la pachet, pe piaţa tursmului european.

Viceprimarul Ovidiu Mureşan şi city-managerul Eduard Florea conduc delegaţia orădeană care prezintă oraşul şi vecinătăţile sale la Târgul Internaţional de Turism de la Viena „Ferien Messe Wien”, dedicat pieţei austriece. „Este pentru prima dată când Municipiul Oradea participă la acest târg şi e prima dată când ofertele turistice ale municipiului şi staţiunii termale Băile Felix vor fi prezentate sub forma unui pachet turistic comun complementar”, transmite Primăria printr-un comunicat de presă.
Participarea târgul de la Viena e începutul unei activităţi de promovare care va viza, pe lângă pieţele externe din Austria şi Ungaria, şi piaţa internă, prin participarea la cele mai importante târguri de turism din România, transmit edilii.

Lângă oraşele mari

Participarea la târg se realizează prin intermediul Autorităţii Naţionale pentru Turism şi Biroul de promovare şi informare turistică al României din Viena, în cadrul standului de peste 130 mp rezervat României. Aflată în premieră la un atare eveniment, Oradea beneficiază de un Info-Desk mai mare şi de panouri publicitare în cadrul târgului. Pe lângă oferta Oradea – Băile Felix, în standul României îşi vor mai prezenta oferta turistică, la fel ca şi în anii trecuţi, oraşe sau regiuni din România ca: Sibiu, Timişoara, Cluj-Napoca, Consiliul Judeţean Suceava (oferta Bucovina), Alba Iulia, Gioagiu-Băi precum şi agenţii de turism sau operatori de turism.

Cultură şi termalism

Oferta Oradea – Băile Felix expusă sub titlul „Capitala Art Nouveau şi a Băilor termale din România”, este cuprinsă într-o broşură de promovare care cuprinde, pe lângă atuurile evidente ale oraşului şi staţiunii din vecinătate şi numeroasele obiective turistice din jur, precum Apusenii şi spectaculoasa lor zestre carstică amenajată – peşterile Farcu sau Meziad. Broşura este concepută cu câte o versiune distinctă pentru vorbitorii de germană, engleză, maghiară şi română.
Realizarea materialului a fost coordonată de Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune
Anul acesta Oradea va mai participa la târgurile de turism de la Budapesta, Bucureşti şi Cluj.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !