Cu acordul aleşilor locali, latura din dreapta clădirii, la parterul Primăriei, va fi închiriată mai multor furnizori de servicii. Rostul mişcării este de a facilita orădenilor accesul la ghişeele cât mai multor furnizori de servicii într-un timp cât mai scurt.
Patru birouri au fost evacute de personal propriu al municipalităţii şi sunt puse la dispoziţia următoarelor societăţi furnizoare de servicii către populaţie: Distrigaz Vest SA (Biroul 5), RER Ecologic Service (Biroul 6), RCS &RDS SA (Biroul 7) şi Termoficare Oradea SA (Biroul 10).
Cu acces la parcare
„Această măsură are la bază proiectul Primăriei Oradea de a concentra toate serviciile de utilitate publică în incinta imobilului Primăriei, unde cetăţeanul înr-un timp relativ scurt (30 de minute, timp în care municipalitatea îi asigură în curtea interioară a instituţiei parcarea gratuită a autoturismului), să poată să îşi soluţioneze orice problemă de interes public (cum ar fi: eliberare avize, contracte, plată impozite sau utilităţi)”, transmite Primăria.
Toate lucrările cu privire la reamenajarea şi dotarea birourilor menţionate mai sus cad în sarcina societăţilor care le închiriază. „Până la sfârşitul lunii noiembrie, cele 4 birouri vor fi complet funcţionale. Atunci când cetăţeanul va intra în Primăria Oradea pentru a-şi rezolva diverse probleme, el va avea posibilitatea de a soluţiona în acelaşi loc şi alte aspecte ce ţin de furnizorii de servicii”, a spus primarul Ilie Bolojan.
Încă din 2011 în Primărie funcţionează un birou al Poştei Române (Biroul nr. 8) şi unul al CEC Bank (Biroul nr. 13), tocmai pentru ca orădenii să aibă acces rapid la serviciile acestora.
Citiți principiile noastre de moderare aici!