Păcăleală de cinci stele

Reactualizat la:
29Comentarii
Păcăleală de cinci stele
Deşi au plătit 1.400 de euro pentru un sejur ultra all inclusive, doi tineri spun că au primit servicii sub orice critică în Turcia.

Credeau că pleacă într-o vacanţă de vis. Când au ajuns la destinaţie au găsit cu totul altceva. Ceva de speriat. Ceva ce nu seamănă deloc cu un hotel de cinci stele, ultra all inclusive. Doi tineri au vrut să petreacă un concediu de şapte zile într-una dintre staţiunile turceşti. „Am cumpărat biletul printr-una din agenţiile serioase «Palalela 45». Ni s-a recomandat Hotel Majesty Club la Mer, din zona Kemer din Turcia. La agenţie ni s-au arătat nişte pliante foarte frumoase, care ne-au făcut să ne hotărâm. Am plătit 1.400 de euro pentru un sejur de şapte zile, ultra all inclusive, pentru două persoane”, spune Talpos Zsolt.

Afară-i vopsit gardul…

Dar ca în zicala „Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i, leopardul”, cei doi tineri au fost dezamăgiţi încă de la contactul cu hotelul unde urma să fie cazaţi. „Ni s-a promis ultra all inclusive, dar suntem dezamăgiţi. Am ajuns la faţa locului, dar am crezut că-i iadul pe pământ. Mizerie, mâncare stricată, pereţi decojiţi, igrasie. Baia sub orice critică. Am cerut pat matrimonial şi ni s-a oferit o cameră cu patru paturi. Probabil cei care au stat înainte erau patru persoane. Nici măcar curăţenie nu s-a făcut”, povesteşte tânărul.

„Nimeni din hotel nu ne-a întrebat nimic. Am stat la rând câte o oră şi ceva să putem intra la masă. În cameră nu ni s-a făcut curat niciodată. Acolo se vorbea doar turceşte şi rusă. Nici engleză nici germană”, se revoltă tânărul.

Mai mult, prietena sa a făcut o alergie de la mâncare. Deşi avea asigurare medicală, li s-a cerut 50 de euro ca să fie consultată de medicul hotelului. În caz contrar au fost trimişi în Antalia, la zeci de kilometri, până unde mai trebuiau plătiţi circa 200 de euro cu taxiul.

Întrebat cine crede că este vinovat pentru această situaţie, Talpos Zsolt este de părere că agenţiile care vând pachete în aceste hoteluri poartă toată vina. „Ei ar trebui să ştie ce vând. Cei de la Paralela 45 ne-au făcut recomandarea. Suntem foarte nemulţumiţi. La noi la ţară nu găseşti asemenea condiţii”, a precizat Talpos Zsolt.

Tinerii vor să mediatizeze păţania lor pentru a-i atenţiona şi pe alţi români.

Ce spune agenţia

Directorul agenţiei din Oradea, Daniela Popa, ne-a declarat că cei doi turişti au informat agenţia despre problemele de acolo. „Le-am cerut să ne facă o informare în scris, ceea ce nu au făcut. Este prima dată când avem astfel de nemulţumiri de la hotelul respectiv. Am avut clienţi plecaţi acolo în luna de miere şi au fost foarte mulţumiţi”, ne-a declarat Daniela Popa.

Aceasta a mai precizat că vor face verificări pe tot circuitul, până la hotel, pachetul fiind achiziţionat de la un tour operator. „În funcţie de rezultatul verificărilor îi vom contacta pe clienţii nemulţumiţi şi vom decide ce vom face”, a precizat directorul agenţiei din Oradea.

Ulterior, Daniela Popa, a vorbit cu managerul hotelului care a prezentat situaţia din punctul lui de vedere. „Managerul hotelului ne-a declarat că le-a schimbat ulterior camera, cu una cu vedere spre mare şi le-a dus fructe în cameră tot timpul”, a explicat Daniela Popa.

Contactat, Talpos Zsolt, ne-a precizat că, într-adevăr, li s-a schimbat camera, dar condiţiile erau la fel, mai puţin cele patru paturi care le-au fost schimbate cu unul matrimonial. Cât despre fructe în cameră, nici vorbă spune turistul.

Părerea clienţilor de la Majesty La Mer

Comentariile turiştilor care au stat în acelaşi hotel nu sunt prea măgulitoare. Scorul rezultat în urma celor 181 de comentarii de pe site-ul hotelului Majesty La Mer dă o notă generală 7. La curăţenie punctajul este de 6,4, la confort de 6,9, la locaţie – 8,1, la facilităţi – 6,8, la personal – 6,7, la raportul calitate – preţ – 7,1 şi la WiFi gratuit – 4,7. Khaled din Olanda este nemulţumit de faptul că staff-ul hotelului nu vorbea limba engleză.

Facilităţile sunt puţine şi curăţenia în camere lasă de dorit. Divertismentul oferit de hotel este slab. „Hotelul percepe taxe suplimentare pentru camerele cu vedere la mare, deşi marea nu se vede din cauza copacilor. Personalul de la lobby bar întotdeauna găseşte motive pentru a nu pregăti cafea turcească. Toalete la plaja au fost adesea fără apă”, se spune într-un alt comentariu.



29Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor