Pasaj rămas în stand-by

De Călin Corpaş
Reactualizat la:
12Comentarii
Pasaj rămas în stand-by
Pasajul de lângă Metro şi CET II e gata încă din octombrie, dar nu poate fi deschis circulaţiei, din cauza lucrărilor la conductele de apă.

E finalizat de mai bine de-o lună, având deja trasate inclusiv marcajele rutiere, la pachet cu sensul giratoriu de la ieşirea spre Cluj-Napoca. Şi totuşi, pasajul de peste calea ferată, ce va scoate traficul de pe Centură în afara oraşului, în direcţia Cluj, nu este încă deschis circulaţiei. Maşinile grele se încolonează în continuare la bariera de lângă Metro Cash&Carry, aşteptând după tren, iar asfaltul vălurit de pe şosea este dovada felului în care este „muncit” zi de zi, de ani şi ani de zile, în aşteptarea fericitei zile în care pasajul va fi, finalmente, deschis.

3conducta-pasaj

Problema pasajului este că fix pe sub acesta, trece o conductă de apă ce nu va mai fi folosită, de vreme ce şantierul din proximitate aduce un nou traseu pentru conductele ce leagă Oradea de zona Băilor Felix şi 1 Mai. Conducta veche va trebui, însă, umplută cu beton, ca măsură de siguranţă suplimentară, dat fiind faptul că pasajul va suporta traficul greu.

Prefectul Claudiu Pop promisese că pasajul va fi finalizat în acest an. „În ciuda lucrărilor pentru acea conductă, dacă nu apare nimic neprevăzut, pasajul va fi deschis până la finalul acestui an, în condiţiile în care termenul de finalizare a investiţiei este luna ianuarie-februarie 2016”, declară Pop, precizând că nimeni nu-şi poate asuma deschiderea circulaţiei până când şantierul de sub pasaj nu se închide, din motive de siguranţă.

3tren-metro

 



12Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor