Patronii şi-au ales brandul

1Comentariu
Patronii şi-au ales brandul
ORADEA - Federaţia Patronilor Bihor a lansat brandul Centrului de afaceri al federaţiei. Sigla centrului de afaceri a fost realizată de studenţii de la Facultatea de Arte Vizuale din Oradea. VIDEO 

Jurizarea a fost făcută de către reprezentanţii patronilor bihoreni şi de profesori din cadrul facultăţii. Dintre lucrările prezentate a fost aleasă cea a studentei Timbusz Anamaria. Cel mai mult la realizarea brandului a durat documentarea, spun studenţii, deoarece a trebuit evitată preluarea unor semne.

„Brandul conţine elemente celtice, dar şi aripi, care reprezintă zborul, o privire de sus, exclusivismul”, a spus câştigătoarea concursului iniţiat de patroni. Premiul oferit de Federaţia Patronilor câştigătoarei concursului este în valoare de 500 de euro. „Colaboarea noastră cu Facultatea de Arte Vizuale va continua. Noi dorim să ne ajute şi la realizarea designului, şi la decoarea centrului de afaceri”, a precizat Ioan Lucian, preşedintele Federaţiei Patronilor.

Club exclusivist

Reprezentanţii patonilor estimează că noul centru de afaceri exclusivist va fi gata la sfârşitul anului. Costurile estimate ale acestui centru se ridică la nu mai puţin de două milioane de euro. Pe lângă că va facilita întâlnirile de afaceri, acest centru şi club exclusivist le va oferi patronilor şi o gamă variată de alte servicii. Restaurant, piscină interioară şi exterioară, săli de fitness, dar şi o sală a trabucelor, sunt doar câteva din dotările care-l vor face să se ridice la rangul unui hotel de cinci stele.

Simona Albinaru



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor