Pentru administratorii de imobile

Pentru administratorii de imobile
Primăria le aduce la cunoştinţa persoanelor care doresc să obţină atestatul de administrator de imobile, celor care sunt obligate să se reatesteze, precum şi conducerii asociaţiilor de proprietari, faptul că, potrivit Legii nr. 230/2007, sunt atestaţi de către primar.

Atestatul are drept scop certificarea calităţilor profesionale ale persoanelor care doresc să practice activitatea de administrare a imobilelor la asociatiile de proprietari.

Dosarele se vor depune la Primăria Municipiului Oradea, Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 23, şi vor cuprinde următoarele documente: cerere tip (camera 23); curriculum vitae; copii de pe actele de stare civilă; copii de pe actele de studii; certificat de cazier; carte de identitate/buletin de identitate – xerocopie; dovata achitării sumei de 100 lei (camera 14).

C.C.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !