Pentru servicii de calitate

Prefectul a întocmit un „pentalog” menit sa îmbunatateasca serviciile catre populatie. Preluând modelul Prefecturii d´Eure et Loir, Prefectura Bihor a emis un pliant continând angajamentele Institutiei Prefectului pentru servicii publice de calitate în judetul Bihor.

Acest pliant va fi obligatoriu pentru angajatii Prefecturii si ai serviciilor subordonate Prefecturii (Înmatriculari, Permise, Pasapoarte, Cazier), urmând sa fie pus la dispozitia populatiei la sediul acestor servicii.

Sunt trecute cinci puncte, pe baza carora se desfasoara serviciile catre populatie: „1. Primire atenta si politicoasa; 2. Raspuns clar la cererile dumneavoastra, în termen prestabilit; 3. Raspuns prompt la reclamatii; 4. Servirea publicului fara cozi la ghisee; 5. În serviciile noastre nu se primesc «atentii»”.

Acelasi „inamic”…

Legat de acest ultim punct, prefectul Ilie Bolojan a plusat: „Vor fi amplasate placute pe care se va înscrie «Nu primim atentii». Tinem foarte mult sa luam masuri de combatere a coruptiei. Coruptia va conduce la pierderea locului de munca”, a tinut sa accentueze Bolojan.

Calin Corpas



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !