Praktiker România, lider de piaţă

5Comentarii
Foto arhiva
Foto arhiva
ORADEA - Cu toate magazinele do-it-yourself care s-au deschis în ultima vreme în România, Praktiker România continuă să fie liderul de piaţă în domeniu. Cifrele confirmă de la sine acest lucru.

„Praktiker, liderul pieţei româneşti do-it-yourself, încheie anul 2009 cu un total de 25 de magazine, reprezentând cea mai extinsă reţea de unităţi specializate din ţară”, ne-a declarat Guenter Vosskaemper, directorul general Praktiker România, care a răspuns întrebărilor adresate de Jurnal bihorean. La ora actuală, compania are aproximativ 3.000 de angajaţi, majoritatea lor formând echipele din reţeaua de magazine. Cifra anuală de afaceri Praktiker România depăşeşte 250 milioane Euro.

Praktiker Oradea

În Oradea, compania este prezentă din mai2005, cu un magazin având suprafaţa de vânzare de aproximativ 6.200 mp şi o echipă de aproximativ 100 de oameni.

„Extinderea activităţii rămâne prioritatea noastră numărul unu. În anul 2009, Praktiker România va continua expansiunea reţelei de magazine, având ca primă ţintă toate oraşele cu peste 120.000 de locuitori.”, a precizat directorul Praktiker România.

Referitor la efectele actualei crize asupra pieţei şi asupra activităţii fiecărei companii, reprezentantul Praktiker este de părere că acestea sunt dificil de estimat în momentul de faţă.

Despre concurenţă

Vizavi de cele două noi magazine inaugurate de concurenţă recent la Oradea – Obi şi Bricostore şi de angajaţii momiţi de acestea, directorul PraktikerRomânia a declarat că, „deşi au existat plecări către alte companii, nu putem vorbi sub nici o formă despre plecarea unei părţi importante a angajaţilor noştri. Magazinul şi-a păstrat angajaţii cu cea mai importantă contribuţie din punct de vedere al calităţii activităţii curente”, este de părere Guenter Vosskaemper.

Pe de altă parte, şeful Praktiker România spune că plecările angajaţilor în momentul apariţiei unor competitori noi pe piaţă este un lucru pe care orice companie trebuie să-l ia în considerare. „Atunci când eşti primul sosit pe o piaţă, trebuie să fii pregătit să gestionezi acest aspect şi să-i diminuezi cât mai mult efectul. Vorbind despre măsurile de retenţie, din punctul nostru de vedere este foarte important ca ele să existe tot timpul, să fie planificate cu mult timp înainte de orice schimbare de pe piaţă”, conchide Guenter Vosskaemper.

 

Dan Birta



5Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor