Premii orădene la Ad’Or 2006

Premii orădene la Ad’Or 2006
Şi materialele campaniilor publicitare pot să se intersecteze cu arta, atât prin forţa ideii, cât şi prin realizare. Acesta este mesajul cu care a venit, săptămâna trecută, agenţia orădeană de publicitate Utopium la întâlnirea cu ziariştii şi studenţi colaboratori de la Arte Vizuale.

Pentru prima ediţie a evenimentului Spotclub, băieţii de la Utopium şi-au instalat „cartierul general” la restaurantul Cyrano. Directorul Mihai Cristian Pop a prezentat cele două lucrări cu care Utopium a penetrat elita creatorilor de spot-uri publicitare cu schepsis. Graţie video-proiectorului, tinerii invitaţi au văzut lucrarea „Accuracy” (Acurateţe), nominalizată la secţiunea cel mai bun poster, şi cea intitulată „Wanted”, nominalizată la secţiunea cel mai bun outdoor.

„Ambele lucrări sunt pentru reclamă la drujbe. Iar când au văzut postat peisajul cu drujba «Wanted» şi butucii de la o pădure tăiată, locatarii unui bloc s-au adunat să sesizeze o organizaţie de mediu. Asta înseamnă să atragi atenţia publicului”, a explicat Mihai Pop succesul de juriu al lucrărilor.

Doar Oradea şi Bucureştiul

Bătălia a fost una serioasă, Utopium concurând inclusiv cu firme de renume în publicitate: Leo Burnett, GMP, Gav Scholz&Friends, Lowe&Partners sau Saatchie. „Doar concurând cu succes cu agenţiile multinaţionale de tradiţie ne vom putea impune în faţa clienţilor locali, care încă iau drumul Bucureştiului pentru creativitate”, a mai spus Mihai Cristian Pop, menţionându-i între clienţii Utopium pe HVB Bank, BCR, Proges, Lotus Market , Criano, Procter&Gamble, Editura Aquila, şi D&C.

Mănuşă aruncată

Responsabilul pe „creativitate” al Utopium, orădenul Cristian Ungur, a completat: „Am dori ca şi ceilalţi producători de publicitate calitativă din Oradea să se alăture nouă la concursurile gen Ad’Or. Căci doar două-trei premii pot fi considerate întâmplătoare. Avem nevoie de un front comun ca să facem din Oradea un nume în producţia de spoturi publicitare”.

În continuare s-au vizionat spoturile cele mai bune din ultimii ani şi s-au discutat strategii de atragere a colaboratorilor. „Uşa noastră e deschisă tuturor celor care au idei bune de pus în practică. Clienţii cu bugete importante pentru publicitate încep să înţeleagă că spot-urile atractive şi creative, care-l amuză sau îl fac un pic să gândească pe consumator, fac diferenţa într-o campanie de reclamă”, a conchis Mihai Pop.

Cristian Horgoş

Taguri:


0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !