Primăria prelungește evaluarea concursului pentru logo-ul orașului. Se dau 47.000 de lei pentru idee

De Oana Farcas
Reactualizat la:
10Comentarii
Primăria prelungește evaluarea concursului pentru logo-ul orașului. Se dau 47.000 de lei pentru idee
© Foto: Visit Oradea
Evaluarea concursului lansat de Primăria Oradea, în vederea creării unui logo care să reprezinte brandul orașului, se prelungeşte cu până la 15 zile lucrătoare.

Dacă iniţial Primăria a anunţat că lucrările pot fi trimise până pe data de 11 martie, urmând ca jurizarea să se facă în 15 zile, vineri s-a decis prelungirea cu alte maxim 15 zile perioada de analiză a proiectelor.

„Perioada de jurizare este de maxim 15 zile lucrătoare de la data și ora închiderii procesului de depunere a propunerilor. În situații excepționale beneficiarul poate prelungi termenul de analizare cu maxim încă 15 zile. Acest lucru va fi anunțat prin site-ul www.brandoradea.ro . De asemenea beneficiarul își rezervă dreptul de a solicita clarificări pe baza documentelor depuse, fără ca ofertanții să poată completa oferta cu documente sau planuri suplimentare. Solicitările de clarificări vor fi făcute publice pe site-ul www.brandoradea.ro”, se arată în regulamentul concursului.

Reamintim că la concurs au fost înscrise 184 de propuneri creative pentru stabilirea brandului orașului Oradea.

Directorul APTOR, Mihai Jurca a precizat într-o conferință de presă anterioară că: „după finalizarea acestui proces, logo-ul va fi implementat într-un manual de brand și într-un plan de marketing. Pentru a fi cu adevărat de succes brandul Oradea, acesta va trebui să se regăsească direct sau doar prin valori, în implementarea unor investiții concrete pentru a confirma în toate formele posibile atributele, aspirațiile și valorile acestui oraș”.

Câştigătorul va fi desemnat de comisia din care vor face parte 7 persoane, un reprezentant al beneficiarului, reprezentant al societății civile și un reprezentant al mass-media. Ceilalți 4 membri lucrează în design sau marketing/vânzări, selectați din rândul partenerilor Primăriei Oradea și ai APTOR: RCS&RDS/Digi, Hotel Ramada, Lotus Center și Universitatea din Oradea.

Ideea va fi recompensată de Primărie cu un premiu de 47.000 de lei.

Până la desemnarea câștigătorului, site-ul brandoradea.ro este zugrăvit în alb, negru și nuanțe de gri.
Organizatorii nu vor să implice publicul orădean în mod activ, mizând pe juriul format din partenerii privați ai Primăriei și ai APTOR. 184 de propuneri creative au fost înscrise în concursul pentru stabilirea brandului orașului Oradea. Este singura informație edificatoare transmisă de organizato...



10Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor