Reclamaţie

1Comentariu
ORADEA – Serviciile de telefonie continuă să le ridice probleme orădenilor. R. Iacob, o abonată a companiei Atlas Telecom, s-a prezentat marţi la sediul redacţiei Jurnal bihorean pentru a se plânge, în numele a şapte abonaţi, de serviciile prestate de Atlas Telecom.

„Au trecut peste 30 de zile de când am depus cerere de reziliere a contractului, însă primesc, în continuare, factura lunară”, a spus R. Iacob. Situaţia acesteia nu este singulară, aceasta oferindu-ne o listă cu abonaţi care se confruntă cu aceeaşi problemă. „Am încheiat contract pentru un abonament de 2 euro pe lună şi am ajuns să plătesc 4 euro, fără a fi fost informată în prealabil”, a adăugat R. Iacob.

Duros Delia, consilier juridic la Atlas Telecom, ne-a informat că firma poate dovedi, cu facturi fiscale, că nici unul dintre abonaţii companiei nu a plătit 4 euro pe lună, dacă a avut un abonament de 2 euro. „Contractul prevede prelungirea de drept a contractelor, după expirarea duratei iniţiale a acestora, pentru o nouă perioadă de 12 luni, în cazul în care clienţii nu ne notifică intenţia de reziliere cu 30 de zile înainte”, a spus Duros Delia.

Claudia Curta



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor