Regulamentul de functionare a Senatului UO, aprobat

Regulamentul de functionare a Senatului UO, aprobat
În ultima şedinţă, Senatul Universităţii din Oradea şi-a aprobat regulamentul de organizare şi funcţionare. Acesta a fost supus analizei comunităţii academice timp de zece zile.

Totodată, membrii Senatului au validat şi preşedinţii celor nouă comisii de specialitate ale forului, propuşi de preşedintele acestuia Sorin Curilă. Astfel, comisia de buget – finanţe este condusă de conf. univ. dr. Marcel Boloş, comisia de cercetări, de prof. univ. dr. Cristian Grava, comisia pentru evaluarea şi asigurarea calităţii, de prof. univ. dr. Călin Băban, comisia de învăţământ, de şef lucrări dr. Lavinia Onica Chipea, comisia pentru probleme sociale şi studenţi, de prof. univ. dr. Marius Ţepelea, comisia pentru relaţii internaţionale şi interne, de prof. univ. dr. Lia Pop, comisia de strategie şi reformă, de şef lucrări dr. Radu Breja, comisia pentru valorificarea şi administrarea patrimoniului este coordonată de prof. univ. dr. Mariana Mureşan, iar comisia de monitorizare, coordonare şi îndrumare metodologică a dezvoltării sistemului de control managerial, de conf. univ dr. Simona Bodog.

Pe lângă aceste comisii, la propunerea preşedintelui Senatului, a apărut şi funcţia de cancelar general. Conf. univ. dr. Vasile Aurel Căuş a fost numit şi validat prin votpentru această funcţie.

Rolul cancelarului este acela de a centraliza documentele şedinţelor de Senat, precum şi transmiterea hotărîrilor. Tot el urmăreşte dacă acestea s-au realizat sau nu.

C.D.

 



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !