Relaţia client-bancă, ameninţată

Relaţia client-bancă, ameninţată
REŞIŢA – Se pare că şi hoţii noştri se „modernizează”. Acum două zile, clienţii Raiffeisen Bank au aflat lucrul aceasta pe propria piele. Clienţii au urmat ”conştiincioşi” indicaţiile primite.

Un e-mail provenind, chipurile, de la Raiffeisen, le cerea să-şi comunice informaţiile confidenţiale pe un link ce ducea la site-ul http://forums.mscsoftware.com/simd/admin/www.raiffeisenonline.ro/eBankingWeb/login.html.Motivul invocat era grija băncii pentru securitatea clienţilor săi, care trebuiau astfel să-şi reconfirme o serie de date pentru a preveni asemenea atacuri.

Cunoscute sub numele de „phishing”, ele au ajuns o adevărată modă în lume, mulţi oameni căzându-le victime.Niciodată nu transmiteţi date legate de contul sau cardul dumneavoastră (PIN, parolă sau numărul cardului) pe Internet, indiferent cine vi le cere, pentru că puteţi să rămâneţi fără nici un ban.

Într-un comunicat primit de la Reiffeisen Bank ni s-a spus că „Băncile nu cer clienţilor sub nici o formă astfel de informaţii prin e-mailuri“. Clienţii din Caraş-Severin, care au dat astfel de informaţii sunt rugaţi să contacteze urgent banca. Cum arăta un astfel de e-mail?

Nina Curiţa



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase