Românii nu ştiu să vândă

Românii nu ştiu să vândă
Aceasta a fost una dintre concluziile rezultate în urma seminarului organizat joi de „Tribuna economica” din Bucuresti, în colaborare cu Camera de Comert si Industrie (CCI) Bihor.

Tema seminarului, „Accelerarea vânzarilor de produse si servicii. Obligatii si raspunderi materiale”, a atras la sediul CCI Bihor circa 40 de agenti economici. Optica schimbata

În prima parte a seminarului, invitatii din partea „Tribunei economice” au prezentat diferite teme. În partea a doua, ei au participat intercativ la discutii. „Practica si teoria mondiala arata ca lucrurile s-au schimbat mult fata de ce stiam noi. Comertul de azi vinde mai putin produse si servicii. Azi vindem iluzii, vindem satisfactii, vindem bucurii”, apreciaza Stefan Zimniceanu, reprezentantul Camerei de Comert a Muncipiului Bucuresti, unul dintre invitatii seminarului.


Puiu Nistoreanu, profesor la Academia de Studii Economice din Bucuresti, este de parere ca în ultimii ani optica s-a schimbat în ceea ce priveste vânzarile. Cine vrea sa câstige trebuie sa vada ce-i trebuie clientului. „Fiecare dintre noi, sub o forma sau alta, vindem ceva, pentru cineva. Degeaba producem, daca n-avem pentru cine”, a precizat Nistoreanu în fata auditoriului.

Dan Birta