Ryanair: În 83% din cazuri nu avem întârzieri

De Căln Corpaș
2Comentarii
Ryanair: În 83% din cazuri nu avem întârzieri
În ciuda cursei anulate Oradea – Barcelona (Girona), compania Ryanair se laudă cu precizia sa. Conform celor anunţate de operatorul aerian, 83% din 69,000 de zboruri operate în iulie au ajuns la timp.

Ryanair admite o „scădere ușoară cauzată de vremea instabilă și întârzierile operatorilor de trafic aerian”. Iată alte date făcute publice: „doar 2 plângeri la 1.000 de clienți; mai puțin de 1 plângere pentru bagaj la 1.000 de clienți; peste 99% dintre plângeri au primit un răspuns în 7 zile”.

Responsabilul Ryanair Robin Kiely afirmă următoarele: „Ryanair a transportat 12,6 milioane de clienți în iulie, cu 83% dintre zboruri ajungând la timp. Am mai sărbătorit clientul cu numărul 1 miliard, de la primul nostru zbor în 1985 și am devenit prima companie aeriană din UE care a transportat 1 miliard de pasageri.

Cu rețeaua noastră de rute, în continuă expansiune, dar și îmbunătățirile Anului 4 al programului „Always Getting Better” , Ryanair continuă să ofere mult mai mult decât doar tarifele cele mai mici din Europa.”



2Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor