Sărbători prea dulci: În luna lui Moș Crăciun, românii cheltuiesc peste 40 de milioane de euro pe dulciuri

Sărbători prea dulci: În luna lui Moș Crăciun, românii cheltuiesc peste 40 de milioane de euro pe dulciuri
Pe perioada sărbătorilor de iarnă vânzările de dulciuri se triplează generând un consum de peste 7,4 milioane de kilograme.

Potrivit studiului realizat de Dr. Gerard despre piaţa de dulciuri din România arată că tendinţa comsumului de dulciuri se triplează. Față de anul 2006 consumul de dulciuri a crescut cu 70%, acest trend fiind puternic susținut și de lansarea produselor sezoniere.

Aşadar, volumul ajunge la 7,4 milioane de kilograme de produse, din care consumul de biscuiţi este cel mai mare, respectiv 16,4%, urmat de consumul de napolitane, cu 10,3%. Totuşi, cele mai mari creşteri, între 158% şi 520% faţă de luna noiembrie, au fost înregistrate la praline, figurinele de ciocolată şi produsele sezoniere.

„În România, cele mai căutate arome pentru sărbătorile de iarnă sunt cele de măr copt, alături de combinaţia măr şi scorţişoară. Aroma de cuişoare şi citrice este de asemenea printre favorite”, declară Otilia Stânciu, Country Manager Dr Gerard România, companie prezentă pe piaţa românească din octombrie 2015.

De asemenea, Dr. Gerard anunţă vânzări de peste patru milioane de euro şi 2.000 de tone de produse vândute în România în perioada Craciunului 2016.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !