Scheletul celui mai mare dinozaur care a existat vreodată, expus la un muzeu din SUA

© Foto: CNN
Scheletul celui mai mare dinozaur care a fost descoperit vreodată de către cercetători a fost expus la Muzeul American de Istorie Naturală din New York.

Scheletul dinozaurului are 40 de metri lungime. El a fost numit „Titanozaur”, deoarece nu are o denumire științifică.

Rămășițele sale au fost descoperite de către un agricultor din La Flecha (Patagonia) la începutul anului 2000. Fosilele au fost excavate apoi de către o echipă de paleontologi.

Cercetătorii estimează că Titanozaurul cântărea aproximativ 60 de tone, era erbivor și a trăit în urmă cu 95-100 de milioane de ani în pădurile din Patagonia.

Gâtul dinozaurului măsura aproximativ 26 de metri, iar oamenii de știință spun că animalul nu îşi terminase perioada de creştere în momentul morţii sale.