Se cauta city-manager pentru Timisoara. Vedeti conditiile

De A. Strugariu
Candidaţii îşi pot depune dosarele până în data de 13 februarie
Candidaţii îşi pot depune dosarele până în data de 13 februarie
Timişoara va avea, pe lângă un primar şi cei doi viceprimari, şi un city-manager din această primăvară. Primăria Timişoara a scos la concurs postul de administrator public. Candidaţii îşi pot depune dosarele până în data de 13 februarie şi trebuie să elaboreze un proiect de management. Concursul propriu-zis va avea loc în luna martie.

Consiliul Local Timişoara a aprobat în această săptămână criteriile, procedurile şi atribuţiile specifice ocupării postului de administrator public.

Cei care doresc să candideze pentru postul de city-manager trebuie să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma şi doctorat, să aibă cunoştinţe de operare pe calculator, se cere Microsoft Office la nivel mediu, să cunoască două limbi de circulaţie internaţională între care să se regăsească obligatoriu engleza la nivel avansat, o vechime în specialitate studiilor de cel puţin 10 ani şi vechime în funcţii de conducere minimum 5 ani.

În ceea ce priveşte abilităţile, calităţile şi aptitudinile necesare, oficialii municipalităţii cer: capacitate de organizare şi coordonare, analiză şi sinteză, control şi depistare a deficienţelor, de rezolvare eficientă a obiectivelor şi problemelor, excelentă comunicare orală şi scrisă, lucru eficient în echipă, atât ca lider, cât şi ca membru al acesteia, capacitate de relaţionare cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul general, capacitatea de a lua decizii, de consiliere şi îndrumare, abilităţi de mediere şi negociere, autocontrol şi echilibru psihoemoţional, capacitatea de a gestiona eficient resursele alocate etc.

Candidaţii trebuie să elaboreze un proiect de management care să conţină o analiză a condiţiilor de dezvoltare economico-socială a Timişoarei, propuneri de eficientizare a administraţiei, de îmbunătăţire a factorilor implicaţi în dezvoltarea urbană şi metropolitană, o expunere a metodelor, strategiilor, programelor, proiectelor şi măsurilor ce vor fi avute în vedere în perioada de executare a contractului şi estimări privind realizarea obiectivelor propuse.

Doritorii trebuie să aibă o stare de sănătate corespunzătoare, capacitate deplină de exerciţiu şi să nu aibă antecedente penale.

Dosarele de candidatură trebuie depuse până în data de 13 februarie 2013 1a sediul Primăriei Timişoara, la Serviciul resurse umane, camera 8. Proiectul de management poate fi depus până în 22 februarie.

Concursul va avea practic trei etape: selecţia dosarelor de înscriere, în care se va urmări dacă cei care s-au înscris întrunesc condiţiile impuse, o probă scrisă, care va avea loc în 12 martie, de la ora 10, la primărie, un interviu şi prezentarea proiectului de management, în 13 martie, de la ora 10.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !