Se cer timpi de reacţie mai scurţi

1Comentariu
Se cer timpi de reacţie mai scurţi
ORADEA - Rezultatul unei prime evaluări a gradului de satisfacţie al cetăţeanului în relaţia cu Primăria a fost prezentat ieri, concluzia la care a ajuns viceprimăriţa Biro Rozalia fiind că „există încă întârzieri în rezolvarea problemelor cetăţeanului”. VIDEO  Raport pentru evaluarea satisfactiei CET

Supravegherea activităţii Primăriei face prin Raportul Privind Evaluarea Satisfacţiei Cetăţenilor, parte din procesul de agreere ISO. A fost realizată cu ajutorul unor chestionare completate de cei care au treabă cu Primăria, la Centrul de Informaţii Publice (CIP) sau pe situl Primăriei, la www.oradea.ro. Relevanţa datelor este scăzută din cauza numărului mic de participanţi la studiu – 160 de persoane.

Studiul s-a făcut pe activitatea direcţiilor Tehnică, Economică, Juridică a şi a Arhitecului Şef, în perioada cuprinsă între mijlocul anului 2007 şi februarie 2008.

Studiul a relevat că 35% dintre petenţi au primit răspunsuri de la Direcţia Tehnică peste termenul legal de 30 de zile, în vreme ce 65% s-au încadrat în acesta. La direcţia Arhitectului Şef s-a constatat că la majoritatea cererilor – 77%, se depăşeşte teremenul legal pentru răspuns. Pentru Direcţia Juridică raportul este de 77% în termenul de 30 de zile şi 23% peste iar pentru cea economică, 94% dintre răspunsuri se încadrează în termen.

Aprecierea colaborării cu fiecare direcţii cu cetăţeanul, existenţa sau nu a unei posibilităţi de comunicare directă sau rezolvarea problemelor la unul sau mai multe ghişee sunt alte aspecte prinse în cercetare, a expus Biro Rozalia.

Direcţia Economică a ieşit bine în ceea ce ce priveşte aprecierea colaborării cu cetăţeanul: 75% dintre participanţi o apreciază ca bună, 12,50% ca foarte bună şi câte 6,25% ca satisfăcătoare respectiv nesatisfăcătoare.

Rezultatele cele mai slabe au fost constatate în ceea ce priveşte direcţia Arhitectului Şef. „Şi din acest motiv este foarte binevenită schimbarea modului de funcţionare a acestui departament”, crede viceprimăriţa.

La concluzii, Biro şi-a exprimat convingerea că situaţia se va îmbunătăţi: „în mod sigur, în urma hotărârilor de consiliu care modifică structura Primăriei se vor simţi rezultate”.

Viceprimăriţa a invitat cât mai mulţi dintre orădenii care se adresează Primăriei cu probleme să treacă pe la CIP pentru a completa formularul.
Cristina Ghilea



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor