Servicii de calitate la AJOFM Bihor

4Comentarii
Servicii de calitate la AJOFM Bihor

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Bihor a primit vineri cerificarea ISO 9001:2008. În perioada iulie 2009 – octombrie 2010, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bihor, în parteneriat cu AJOFM Giurgiu şi AJOFM Harghita au derulat proiectul Asigurarea managementului calităţii serviciului public de ocupare a forţei de muncă la standardele europene CALISPO. Valoarea totală a proiectului se ridică la 846.816 de lei, din care 592.239 de lei nerambursabili. În urma acestui proiect cele trei agenţii au primit certificarea.

„Pornind de la principiul conform căruia ceea ce este mai valoros să fie pus la dispoziţia clienţilor, ne-am popus în anul 2008 să atingem unul din obiectivele importante ale procesului de aliniere a serviciilor de ocupare la standardele europene şi anume asigurarea şi certificarea calităţii acestor servicii. Proiectul a fost demarat din dorinţa de a îmbunătăţi nu numai metodologia de lucru a personalului propriu ci şi de a sensibiliza şi conştientiza atitudinea acestuia în raport cu identificarea şi satisfacerea cerinţelor persoanelor în căutarea unui loc de muncă şomerilor şi angajatorilor”, a spus Dorel Drăghici, managerul de proiect şi directorul AJOFM Bihor.

Finanţare

Pentru realizarea acestui proiect, în luna iulie 2008, AJOFM Bihor în parteneriat cu AJOFM Giurgiu şi AJOFM Harghita, a depus o cerere de finanţare în cadrul Programului Operaţional Dezvoltarea Resurselor Umane axa prioritară 4 , Modernizarea serviciului public de ocupare, domeniul major de intervenţie 4.1.

Astfel, au fost realizate trei stagii de instruire pentru un număr de 28 salariaţi de la cele trei agenţii partenere.

De asemenea, în luna iulie 2010 , s-a organizat cursul de Auditor în domeniul calităţii ½ cu  un furnizor autorizat de formare profesională. „Obţinerea Certificatului prin care se confirmă că AJOFM Bihor, AJOFM Giurgiu şi AJOFM Harghita au implementat şi menţin Sistemul de Management al Calităţii în conformitate cu cerinţele standardelor ISO 9001:2008 ne obligă la abordarea, în continuare, cu profesionalism şi spirit analitic a răspunderilor, criteriilor şi metodelor prin care a fost atins obiectivul referitor la calitate”, concluzionat Dorel Drăghici.

S.Al.



4Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor