Interes foarte mare pentru conferinţa „Business rEvolution” care s-a desfăşurat la Hotel Ramada, joi, 22 martie 2018. Nu mai puţin de 150 de antreprenori şi manageri din Bihor şi judeţele învecinate au fost interesaţi de subiectul conferinţei: „Digitalizarea: trend sau tsunami”, organizată de Doingbusiness.ro în parteneriat cu Asociaţia Firmelor Bihorene.
Speacherii toţi, unul şi unul, începând cu moderatorul Radu Soviani, şi continuând cu Vlad Foica, tax manager – KPMG Romania, Horia Ungur, director vânzări reţele proprii – Allianz Tiriac, Laura Sachelarie, senior segment manager – Telekom Romania, Liviu Sav, FCCA director InfoCredit, Dumitru Ion, CEO – Kompass România şi managing partner Doingbusiness.ro, Tudor Galos, marketing consultant – Tudor Galos Consulting, Elena Badea, managing partner – Valoria Business Solution şi Dacian Palladi, city manager – Primăria Oradea.
Oradea deschide seria
„În fiecare an încercăm să prezentăm soluţii pe care managerii şi antreprenorii locali le pot aplica în dezvoltarea companiilor lor. Sunt soluţii care pot fi implementate începând de mâine şi care-i ajută să eficientizeze atât productivitatea, cât şi să fidelizeze angajaţii şi să crească fidelizarea lor în activitatea de zi cu zi”, ne-a declarat Dumitru Ion. În ceea ce priveşte alegerea oraşului Oradea pentru prima conferinţă dintr-o serie ce urmează să aibă loc în alte cinci oraşe din România, Dumitru Ion a spus că a contat şi faptul că mediul de afaceri din Bihor este destul de efervescent. „Am auzit doar lucruri bune despre mediul de afaceri de aici. Sigur că ne confuntăm toţi cu acelaşi lucru: criza forţei de muncă şi tocmai de aia prezentăm şi câteva soluţii pentru fidelizarea şi creşterea implicării angajaţilor”, a subliniat Dumitru Ion.
Lucian Foica a trecut în revistă cele mai interesante modificări fiscale şi legislative şi impactul acestora în managementul strategic al companiei.
„Soluţii de management al riscului” a încercat să ofere Horia Ungur, acesta subliniind şi „explozia” pe care au avut-o asigurările de sănătate în ultima vreme.
Despre „Optimizarea costurilor prin soluţii adaptate afacerii tale” a vorbit Laura Sachelarie. Aceasta i-a complementat pe orădeni spunând, că pentru prima dată, miercuri seara, s-a simţit la Oradea într-un oraş european în România, în afara Bucureştiului.
Liviu Sav a încercat să „alfabetizeze” asistenţa conferenţiind despre „Alfabetul aplicaţiilor de business management”.
GDPR
Una dintre cele mai aşteptate luări de cuvânt, dar şi una dintre cele mai antrenante, i-a aparţinut lui Tudor Galos. Acesta le-a vorbit celor prezenţi despre „Cum reacţionează mediul de afaceri local la transformarea digitală şi care va fi impactul noii legi de protecţie a datelor personale (GDPR) în business”.
Acesta s-a referit şi la scandalul din ultimele zile: Facebook – Cambridge Analytica. „SE ştia de subiect de doi ani. Toţi ştiau din zona protecţiei datelor cu caracter personal: inclusiv Facebook, inclusiv autorităţile, dar toţi au beneficiat de acest lucru. Cambridge Analytica a lucart şi în România şi a contactat diferite partide şi organizaţii şi vom afla mult mai multe. Cambridge Analytica nu sunt singurii, dar sunt cei care au muşcat-o. Sunt mulţi alţii care au buzat de aceste lucruri”, a explicat Tudor Galos.
În partea a doua a conferinţei au luat cuvântul Dumitru Ion, care le-a prezentat participanţilor aplicaţii care ajută la creşterea vânzărilor. Elena Badea a vorbit despre comunicarea consumată cu plăcere. O adevărată dezbatere pe tema: „Smart city vs digital business. Parteneriat sau competiţie” a creat Dacian Pallady.
Citiți principiile noastre de moderare aici!