Stãm prost cu serviciile

3Comentarii
Şi la spălătorii, reclamaţiile sunt multe
Şi la spălătorii, reclamaţiile sunt multe
Modul în care îsi desfãsoarã activitatea prestatorii de servicii din judet lasã mult de dorit. Fie cã sunt spãlãtorii auto sau curãtãtorii, tocilari, depanatori sau case de schimb valutar, reclamatiile curg gârlã.

Doar în cursul lunii trecute, Garda Financiarã (GF) a controlat 86 de agenti economici, valoarea sanctiunilor aplicate depãsind 86,2 mii lei RON. „Primim foarte multe reclamatii cu privire la micii prestatori de servicii. Nemultumirile se referã la cei care reparã televizoare fãrã a întocmi un contract, fãrã a oferi garantii, dar si la casele de schimb valutar si alte tipuri de servicii”, spune Cãlin Gal, comisar sef al GF Bihor.

Lipsã de profesionalism

În privinta nemultumirilor acelor persoane care schimbã valutã si constatã ulterior cã au pierdut sume importante de bani, comisarul sef al GF Bihor precizeazã cã firma de care apartin casele de schimb respective nu poate fi sanctionatã, fiindcã functioneazã în perfectã legalitate. „Singura solutie este ca cei care schimbã banii sã fie foarte atenti înainte de a lua orice decizie si sã aleagã în deplinã cunostintã de cauzã”, spune Cãlin Gal.

Ca o concluzie la toate reclamatiile primite, comisarul sef a acuzat prestatorii de servicii de o totalã lipsã de profesionalism. „Ar trebui sã învete sã îsi respecte clientii. Sã înteleagã cã banii le vin de la clienti”, a conchis Cãlin Gal.

Claudia Curta



3Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor