Târgul national cooperatist TINCOOP 2006

Cooperatiile din toatã tara se vor reuni, în perioada 31 mai – 4 iunie, în cadrul celei de a doua editii a Târgului National Cooperatist – TINCOOP 2006. Printre cooperatiile bihorene participante se numãrã si Uniunea Judeteanã a Cooperatiilor de Consum (UJCC), cu produse realizate în Valea lui Mihai, Biharia si alte localitãti din judet.

TINCOOP 2006 este organizat de Agentia Nationalã pentru IMM si Cooperatie (ANIMMC), la Complexul Expozitional Romexpo din Bucuresti. „Nevoia dinamizãrii organizatiilor cooperatiste reprezintã unul dintre imperativele societãtii moderne si, implicit, ale ANIMMC”, a spus Eugen Ovidiu Chirovici, presedintele ANIMMC.

Varietate

Printre obiectivele ANIMMC, urmãrite prin organizarea TINCOOP 2006, se numãrã sustinerea societãtilor cooperative, promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltãrii afacerilor, precum si cresterea numãrului de locuri de muncã în domeniu, prin promovarea produselor, serviciilor si a altor oportunitãti de afaceri ale cooperatiei, atât pe piata nationalã, cât si pe cea internationalã.

Pe suprafata expozitionalã de 1.200 metri pãtrati se vor reuni reprezentantii celor trei sisteme cooperatiste traditionale, cu participarea a peste 100 de expozanti (cooperative, asociatii, Centrocoop, Ucecom, Creditcoop, institutii bancare, firme de consultantã si creditare, etc). Unul dintre atuurile evenimentului îl reprezintã varietatea exponatelor, de la produse din lemn si mic mobilier, articole si piese de artizanat si artã popularã, confectii textile si încãltãminte, pânã la confectii metalice, sticlãrie si produse de decoratiuni interioare sau chiar produse alimentare.

Interactiune

Expozitia este cu vânzare, preturile fiind avantajoase pentru orice tip de buzunar. Pe lângã aspectele strict pecuniare, TINCOOP 2006 se doreste a fi o reuniune interactivã, care sã faciliteze contacte si dialoguri directe între reprezentantii societãtilor cooperative si cei ai mediului de afaceri. Apreciind însemnãtatea pãstrãrii si dinamizãrii societãtilor cooperative, presedintele ANIMMC a pus accentul pe valorile fundamentale ale spiritului antreprenorial.

„Consider cã, în esentã, cooperatia reuneste trei valori fundamentale, pe care trebuie sã le respectãm: proprietatea privatã, initiativa liberã si democratia în forma ei economicã. Adicã libertatea de asociere, raporturile de muncã civilizate si dreptul de a se autodetermina si de a se conduce”, a opinat Eugen Ovidiu Chirovici.

Claudia Curta



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !