Taxă de 60% pentru ca produsele unui furnizor să intre în supermarket

Reactualizat la:
Taxă de 60% pentru ca produsele unui furnizor să intre în supermarket
Furnizorii trebuie să plătească 60% din cifra de afaceri către marile reţele de magazine, dacă vor ca produsele lor, să intre în circuitul supermarketurilor. Producătorii pot achita până la zece taxe la o singură reţea de magazine.

Potrivit ziarului „România liberă”, o altă problemă cu care se confruntă furnizorii este creşterea taxelor, în fiecare an.

Pentru a putea intra ca furnizor într-o reţea de mari magazine, producătorii trebuie să plătească o serie de taxe fixe, ale căror număr şi cuantum diferă de la un supermarket la altul, în funcţie de tipul produselor, numărul acestora sau de perioada colaborării.

În ceea ce priveşte taxele, furnizorii achită, în medie, zece taxe la o singură reţea de magazine, care oscilează între câteva sute şi 10.000 de euro. De exemplu, taxa de deschidere de magazin poate ajunge la 10.000 de euro şi se poate aplica pentru tot lanţul de supermarket sau pe fiecare magazin în parte. Taxa pentru listarea produsului variază între 100 şi 1.000 de euro. Taxa de raft, taxa de remodelare sau taxa pentru expunerea produselor în locuri preferenţiale reprezintă alte sume scoase din buzunarele producătorilor.

În total cheltuielile pentru introducerea produselor în circuitul marilor magazine pot urca până la 60% din cifra de afaceri a furnizorilor.

Antena3.ro



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase