Taximetrist reclamat

5Comentarii
Taximetrist reclamat
ORADEA – Precizând că nu a fost contactat de conducerea firmei de taxi în cele zece zile de la depunerea reclamaţiei scrise, şi nici pus faţă în faţă cu taximetristul vizat, un pensionar ne-a vizitat ieri la redacţie pentru a-şi populariza păţania. Catre VIP [.doc – 28KB]

Pe scurt, orădeanul Cornel Hereţiu s-a plâns de atitudinea şoferului unui taxi Matiz care ar fi refuzat să ajute trei bătrâni cu probleme de sănătate să-şi urce şi apoi să-şi coboare genţile de voiaj din maşină, „vociferând tot timpul că autoturismul său e pentru transport de persoane, nu de marfă”.

Solicitat telefonic, administratorul VIP Taxi ne-a confirmat că are reclamaţia chiar în faţa sa, precizând câteva amănunte în acest sens. Totodată, administratorul Călin Stana ne-a asigurat că s-au luat măsuri stricte pentru ca astfel de aspecte nedorite să nu mai apară în firmă: „Avem regulament clar ca şoferii noştri să coboare şi să ajute clienţii la bagaje atât la urcare, cât şi la destinaţie.

Am vorbit cu taximetristul reclamat şi i-am dat atât avertisment, cât şi o sancţiune internă care constă în suspendarea de la comenzi telefonice, cu atât mai mult cu cât incidentul s-a produs la o chemare telefonică a unui client fidel. Cu această ocazie ne asigurăm clienţii că ne-am prelucrat încă o dată conducătorii auto în ce priveşte comportamentul faţă de clienţi”.

Cristian Horgos



5Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor