Televiziunea prin Dolce

3Comentarii
ORADEA – Romtelecom vine cu o alternativã la serviciul de televiziune analogicã al operatorilor care dominã piata de cablu TV, serviciul de televiziune digitalã Dolce. Acesta a fost lansat pe data de 29 noiembrie, având ca slogan „televiziune digitalã totalã”. Lansare Dolce [.doc – 120KB]

„Dolce este dovada cã ne preocupã sã oferim clientilor nostri servicii tot mai bune, la preturi competitive”, spune James Hubley, director general al Romtelecom, despre serviciul în care s-au  investit pânã în prezent 15 milioane de euro.

Calitatea imaginii si a sunetului, precum si abonamentul lunar de 3,9 euro, pentru clientii Romtelecom, pentru pachetul de programe de bazã, format din 45 de canale TV, sunt câteva dintre atuurile prin care Romtelecom si-a propus sã cucereascã piata. „Dolce oferã posibilitatea de a alege sapte alte pachete tematice, în functie de interesele fiecãrui client”, subliniazã George Argentopoulos, director executiv pentru operatiuni al Romtelecom.

Instalare

Dolce se adreseazã atât clientilor din mediul urban, cât si celor din mediul rural. Pentru a-l folosi, utilizatorii au nevoie de un simplu kit de instalare. Timpul de instalare este de mai putin de o sãptãmânã din momentul lansãrii comenzii. Serviciul poate fi comandat în toatã tara, în magazinele Romtelecom.

Claudia Curta



3Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor