Terminalul 5 al aeroportului londonez Heathrow, un eşec al British Airways

Reactualizat la:
Terminalul 5 al aeroportului londonez Heathrow, un eşec al British Airways
Prima zi de activitate la Terminalul 5 de pe aeroportul Heathrow din Londra poate fi catalogată drept o nereuşită. Câteva zboruri au fost anulate, iar altele au avut întârzieri.

Compania British Airways a ratat ceea ce trebuia să fie ziua de glorie, totul transformându-se într-unmare haos.

Pasagerii care au ajuns, joi, pe Heathrow s-au arătat complet nemulţumiţi de modul în care s-a desfăşurat activitatea pe terminalul 5. Oamenii s-au plâns că angajaţii aeroportului nu le oferă niciun fel de informaţii legate de zborurile întârziate sau amânate şi nici nu îi servesc cum trebuie.

Conducerea British Airways a prezentat scuze pasagerilor şi i-a asigurat că se va face tot posibilul pentru ca problemele să fie remediate la timp.

Lucrările la Terminalul 5 au început în luna septembrie 2002, pentru ca 6 ani mai târziu să fie deschis publiclui. Costurile investiţiei au atins 4,3 miliarde de lire sterline.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase