„To do list” la aquapark-ul Nymphaea

De Călin Corpaş
Reactualizat la:
33Comentarii
„To do list” la aquapark-ul Nymphaea
Administratorul Andrica a găsit deja probleme de remediat la aquapark. În primele trei zile, peste 5.200 de persoane au vizitat aquapark-ul.

1.907 – sâmbătă. 2.435 – duminică şi 900 – luni. Sunt clienţii care au trecut pragul aquapark-ului Nymphaea în primele trei zile de funcţionare. Aceasta în condiţiile în care administratorul aquapark-ului a anunţat deja că nu vor fi admişi mai mult de 1.800 de persoane, concomitent, în complexul wellness Nymphaea. Cum unii orădeni s-au plâns că toboganele ar fi prea lente, administratorul Liviu Andrica are următoarea reacţie: „Nu este niciun aquapark în zonă cu atâtea tobogane. Dacă vor adrenalină, se pot da pe „kamikaze” sau pe „magic”. Pelicula de apă ce curge pe tobogane nu este reglabilă. Apa este propulsată de pompe şi curge pe tobogane, prin cădere liberă”, transmite şeful ADP (fosta RAPAS) – societatea Primăriei ce administrează aquapark-ul.


Andrica susţine că în viitorul apropiat va rezolva trei probleme constatate deja: o ieşire mai rapidă din aquapark a celor care nu trebuie să-şi primească restul de bani rămas încărcat pe brăţările electronice; afişarea permanentă la intrare, pe ecrane, a numărului de locuri de persoane rămas disponibil în aquapark, dar şi găsirea unei modalităţi prin care cei care folosesc toboganele să nu mai „confişte” colacele pe toată perioadă şederii în aquapark. Aceste colace trebuie folosite exclusiv de către cei care folosesc toboganele şi doar pe perioada în care se distrează în zona toboganelor.



33Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor