Totul pentru construcții și renovări la Centrul Comercial Eurocassa

Reactualizat la:
1Comentariu
Totul pentru construcții și renovări la Centrul Comercial Eurocassa

Clădește-ți visul cu noi!” este îndemnul cu care ne întâmpină Centrul Comercial Eurocassa, care și-a deschis porțile miercuri, 13 martie, într-o nouă locaţie.

Situat pe strada Matei Corvin nr. 2A, Centrul Comercial Eurocassa oferă clienților o serie de produse de înaltă calitate. Astfel, orădenii, și nu numai, vor găsi produse de la cei mai importanți producători din domeniul materialelor de construcții, servicii și consultanță de specialitate pentru a-și construi casa de vis. Gama se completează cu produse de bricolaj, scule electrice și de mână, precum și o gamă variată de vopsele gata colorate și tencuieli decorative.

Conceptul EUROCASSA rivalizează cu orice concept din vestul Europei, iar prin obiectivele propuse, compania a mutat cu 10 km spre vest granița spațiului SCHENGEN, afirmă dl. Mihai Marinescu, director executiv al KNAUF ROMANIA, invitat la inaugurarea Centrului comercial.

Conceptul inițial

Totul a pornit de la o idee. În anul 1994 a luat ființă firma Euromina, societate pe acțiuni, iar în anul 1997, odată cu marile privatizări din România, s-a conturat ideea de asociere a celor mai importanți distribuitori de materiale de construcții din zona de vest a României. La acea vreme nu exista pe piață un asemenea concept. Firma și-a schimbat atunci denumirea în EUROCASSA, „nașul de botez” al acesteia fiind dl. Dacian Palladi, în prezent managerul orașului Oradea.

Renăscut din propria cenușă

În anii de criză economică 2008-2010, acționarii au fost puternic afectați și ideea de la care s-a pornit nu și-a mai găsit locul pe piață, societatea funcționând în continuare în sistem de depozit de materiale de construcții.

Grupul de firme DAMACO a achiziționat fabrica de cărămidă a societății SIMCOR în anul 1997, iar drumul până la definitivarea situației juridice a terenului a durat aproximativ 10 ani, din cauza unor revendicări bazate pe acte false. Finalul a fost unul fericit.

Proiectul Centrul Comercial Eurocassa s-a întocmit în anul 2007 de către arh. Mircea Călin Lungu, și cuprindea două etape.

Lucrările la prima fază a proiectului au demarat în anul 2008, dar criza economică începea sa-și facă simțită prezența, astfel că implementarea proiectului a fost suspendată până la atingerea unui echilibru financiar al grupului de firme DAMACO. Odată cu refacerea financiară, din anul 2018, brand-ul EUROCASSA a fost preluat de una dintre firmele grupului, iar investiția a fost continuată într-un ritm susținut, reușind să fie finalizată în aproximativ 1 an de zile.

Locul unde trecutul se îmbină cu prezentul

În locația în care Centrul Comercial Eurocassa îşi desfăşoară acum activitatea s-au filmat scene din filmul ”Pistruiatul”. Astfel, locul are o istorie, și din acest motiv se intenţionază ca o parte dintre clădirile vechi cuprinse în faza a doua a proiectului, clădiri care au fost conservate de-a lungul timpului, să fie menținute și încadrate în structura modernă a proiectului.

Suprafața terenului pe care Centrul Comercial Eurocassa își desfășoară astăzi activitatea se apropie de trei hectare. Construcția a fost concepută într-un design elegant cu vădită tentă de a oferi lumină diurnă în toate spațiile. De asemenea, organizarea este astfel realizată încât costurile de întreținere să fie reduse (electricitate și gaz).

La dispoziţia clienţilor stă o suprafață acoperită totală de 3000 mp pentru toate activitățile. Accesele la drumul național sunt concepute în așa fel încât să asigure fluiditatea circulației în incintă, precum și intrarea și ieșirea în deplină siguranță în cele două direcții de mers: Oradea – Satu Mare.

Clienți tratați cu profesionalism

Denumirea Centru comercial derivă din faptul că se doreşte a se merge pe o altă direcție decât cea întâlnită în mod uzual pe piața de profil.

Intenția este aceea de a dezvolta un sistem de vânzare în care relația cu clientul să fie una foarte apropiată, să i se ofere consiliere de specialitate asupra produselor pe care le achiziționează, să fie ajutat să aleagă soluția potrivită necesităților lui.

Ne dorim ca oamenii să ne treacă pragul cu încredere că vor găsi soluții date de profesioniști, cunoscători ai materialelor de construcții – afirmă dl. Maier Mircea, director general al grupului de firme DAMACO. Clienții vor fi întâmpinați de o echipă formată din oameni cu experiență în domeniu, care au investit ani de zile în formarea lor profesională și care își asumă responsabilitatea pentru soluția propusă și oferă garanția sistemului achiziționat.

Planuri de viitor

Pe termen scurt, Centrul Comercial Eurocassa plănuieşte să organizeze gratuit cursuri de tip „DIY – do it yourself” pentru cei care au dorința de a-și pune singuri în operă lucrări simple, luând în considerare lipsa forței de muncă calificată și tarifele ridicate care se practică pe piață.

Se dorește implementarea de metode moderne de vânzare bazate pe noua tehnologie, odată cu reducerea timpului de așteptare al clientului, dar şi organizarea de standuri dedicate unor producători noi și mai puțin cunoscuți pe piață, care îndeplinesc standardele de calitate urmărite.

Printre planurile propuse pe termen mediu se numără demararea celei de a doua faze a investiției, prin care se va asigura un spațiu de prezentare modern pentru firmele cu profil complementar, cum sunt, de exemplu cele de instalații electrice, instalații sanitare, instalații de climatizare, finisaje superioare, etc.

În parteneriat cu ECO BIHOR Centrul comercial EUROCASSA își propune să-și alinieze standardele de calitate în ceea ce privește protecția mediului și să se califice pentru obținerea Certificatului „Zero waste”.

Pe termen lung, se dorește formarea unui departament pentru implementarea proiectelor de case ecologice”,

Afacere de familie

Grupul de firme DAMACO este o afacere de familie, fiind condus de echipa tată-fiică, dl. Maier Mircea și dna Borza Diana, asociații fiind membri ai familiei. În decursul celor 25 de ani de activitate ai societății, unii angajați au crescut și s-au format profesional în firmă, mai mult, și-au întemeiat propria familie, copiii devenind la rândul lor angajați. S-au făcut eforturi ca în perioada crizei economice să fie menținută echipa, să nu fie diminuate veniturile angajaților și să fie fidelizaţi. De aceea se poate afirma că sub acoperişul EUROCASSA se află o mare familie.

Prin obiectivele propuse, EUROCASSA nu este doar o afacere, este un loc în care oamenii pot să-și construiască visul, așa cum îndeamnă și sloganul companiei – concluzionează dna Borza Diana, administrator al firmei DYVAROM, membră a grupului DAMACO.

Advertorial! Hb: 192 252



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor