Un nou centru comercial pentru orãdeni

6Comentarii
La Real se pun la punct ultimele detalii
La Real se pun la punct ultimele detalii
Mai sunt câteva zile si orãdenii vor avea la dispozitie un nou magazin pentru a-si face cumpãrãturile, Real- Hypermarket. Magazinul îsi va deschide portile pentru clienti în 24 august, pe strada Ogorului, nr. 171.

Real- Hypermarket Romania SRL a cãrui sediu central se afla situat în Ilfov/Bucuresti apartine Grupului METRO, unul din cele mai importante grupuri de comert international si cu amãnuntul, aflat pe locul trei în lume. „Real aduce ca o noutate pe piata orãdeanã conceptul magazinului în care accesisbilitatea, spatierea idealã, sortarea intuitivã si selectarea atentã a produselor joacã un rol important”, apreciazã Adriana Pita – seful Departamentului PR de la Real-Hypemarket.

Varietate si prospetime

Astfel, clientii vor gãsi aici, sub acelasi acoperis produse pentru întreg necesarul zilnic precum si o gamã variatã de produse alimentare sub marca proprie TIP care se vor comercializa la preturi deosebit de atractive. „Specific departamentului alimentar este atentia acordatã produselor perisabile: carnea, fructele si pestele. Acestea sunt servite mereu proaspete fie din import, fie din productia internã – în functie de anotimp”, a precizat Adriana Pita.

Magazinul va dispune de un raion specializat de panificatie, unde vor fi produse zilnic variate sortimente de pâine si alte produse din aceeasi gamã, precumsi dulciuri. Mâncarea gata preparatã pentru acasã va fi bine reprezentatã. Orãdenii vor avea posibilitatea de a alege si comanda preparate de bucãtãrie româneascã si internationalã.

Sectorul destinat produselor nealimentare va fi, de asemenea, bine reprezentat de produse din gama electronicelor si electrocasnicelor, IT, media, confectii, accesorii si încãltãminte, dar si articole pentru timpul liber.

Concurenta

Reprezentantii hypemarketului spun cã nu le este fricã de concurentã. „În contrast cu unele tãri vest-europene, cred cã în scurt timp românii vor deveni mai pretentiosi si vor preferea sortimentele ultra proaspete, o mai mare diversitate a ofertei de produse nealimentare si un format de magazine cu spatii generoase”, a declarat John Rix, managing director Real – Hypermarket Romania.

Dan Birta



6Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor