Val de probleme la „Aqua“

1Comentariu
Val de probleme la „Aqua“
REŞIŢA – Cetăţenii municipiului au fost invitaţi ieri, 17 ianuarie 2007, la o dezbatere publică privind regulamentul de funcţionare al operatorului de apă Aqua Caraş. Însă, la întâlnirea care a adus o serie de reprezentanţi ai societăţii furnizoare de apă, nu s-au prezentat decât câţiva oameni.

Interesant a fost faptul că oamenilor nici nu le-a păsat de regulamentul Aqua Caraş, chiar dacă actul, aşa cum spunea inginerul Ion Iliasa Frigură, „a fost îmbunătăţit cu reglementări conforme cu cerinţele europene“.

Nimeni nu a avut ceva de spus în privinţa acestui regulament, aprobat oricum în Consiliul Local Reşiţa. Oamenii voiau să-şi spună păsurile şi nemulţumirile legate de Aqua Caraş. Şi au fost destule: de la conducte sparte, canale nedesfundate, proasta calitate a apei şi până la comportamentul neadecvat al unor muncitori din cadrul societăţii.

Câteva probleme

„Domnilor, nu am locuinţa racordată la apă. Locuiesc pe str. Spitalului şi aştept de doi ani să-mi rezolve şi mie cineva problema. Chiar nu se poate“, i-a întrebat dna Ileana Ştefan pe reprezentanţii Aqua Caraş.

A primit imediat un răspuns din care s-a putut uşor deduce că va rămâne neracordată mult timp, adică i s-a spus că trebuie făcută o investiţie zonală şi alte lucruri care au năucit-o pe biata femeie.

Dl Corneliu Chisăliţă, un reşiţean de pe str. Rodnei, spunea că „în timp ce lucrau la o conductă din bloc, angajaţii societăţii au spart-o şi nu mai vor să vină să o repare. Nu trebuie să vă bateţi joc de noi şi să ţineţi cont numai de banii noştri“. Omul a primit asigurare că problema îi va fi rezolvată.

Dl. Alexandru Schinteie locuieşte pe str. Paul Chinezu şi le-a spus şefilor d ela Aqua Caraş că „atunci când plouă la noi e teroare. Canalul e plin de apă. Au venit nişte angajaţi cu o vidanjeră, ne-au jignit şi au spus să ne adresăm primăriei“.

Şi lista problemelor poate continua. Poate că dincolo de orice regulament, Aqua Caraş ar trebui să ţină cont şi de oameni, iar între preţurile cerute oamenilor pentru serviciile oferite să fie un raport echitabil. Aşa ar fi normal, conform aceloraşi „reglementări UE“.

Nina Curiţa



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor