Vantu a cumparat Telesport

Reactualizat la:
Vantu a cumparat Telesport
Din luna aprilie, trustul Realitatea-Catavencu, care apartine omului de afaceri Sorin Ovidiu Vantu, va prelua canalul Telesport, desi acesta a fost ofertat si de trustul familiei Voiculescu, Intact, transmite Realitatea TV.

Grupul Realitatea – Catavencu a avut cea mai dinamica evolutie pe piata romaneasca de media, in mai putin de un an si-a marit portofoliul cu o televiziune de business, The Money Channel, o agentie de stiri, NewsIn, doua noi publicatii (“Bilant” si “Psihologia Azi”) si un produs online, IQads.

The Money Channel este primul post TV de business din Romania si a reusit, in cateva luni, sa devina un punct de reper pentru presa economica romaneasca.

Agentia NewsIn este singura agentie din Romania ce detine un flux video care a fost deja achizitionat de un post de televiziune din afara grupului, si anume Kanal D.

Pe langa cele doua canale TV, reteaua Radio Guerrilla si cele 12 titluri de publishing pe care le detine in prezent, grupul Realitatea – Catavencu detine si postul Romantica si va lansa inca doua canale, si anume, Wedding Channel si Cooking Channel, doua statii radio in Bucuresti, doua publicatii de business (dintre care una va fi un cotidian).

Trustul a lansat si prima revista glossy de shopping gratuita, “J’adore”.

Grupul Realitatea – Catavencu este format, in prezent, din cinci divizii de media.

Divizia TV cuprinde canalele Realitatea TV, The Money Channel si proiectele Romantica, Wedding Channel si Cooking Channel.

Divizia de publishing detine titlurile “Academia Catavencu”, “Cotidianul”, “Le Monde Diplomatique”, “Idei in dialog”, reteaua “24-FUN”, “Tabu”, “Superbebe”, “Investitii si Profit”, “Bilant”, “Bucataria pentru toti”, “Aventuri la pescuit” si “Psihologia Azi”, proiectele celor doua noi publicatii de business si al revistei “J’adore”.

Agentia NewsIn reprezinta o alta divizie a grupului.

Realitatea – Catavencu mai detine o divizie de radio, care cuprinde reteaua Radio Guerrilla si alte doua proiecte pentru statii locale in Bucuresti, precum si o divizie New Media din care fac parte produsele online ale grupului si postul in-store advertising Monopoly TV.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase