Velo-pista prelungită, în şantier

3Comentarii
Velo-pista prelungită, în şantier
Asfamix SRL a intrat pe tronsonul al doilea al pistei transfrontaliere, pe strada Oneştilor.

Construirea velo-pistei transfrontaliere care va lega Oradea de Berettyóújfalu s-a extins pe tronsonul al II-lea, în contul unei economii de peste 300.000 euro, care permite prelungirea traseului cu încă 5,7 kilometri în Oradea.

„Acest tronson va lega coridorul verde al Crişului Repede de cel al Peţei, ajungând până în cartierul Nufărul, la şoseaua de centură. Tronsonul face parte din proiectul „Construirea unei piste de biciclete între Oradea și Berettyoujfalu”, finanţat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria – România 2007-2013”, informează Primăria printr-un comunicat de presă.

Traseul noii piste include două porţiuni care sunt deja realizate, ambele pe malul drept al pârâului Peţa. Pentru a le lega cu tronsonul II al pistei de biciclete, a fost necesară mutarea în prealabil a două garduri – unul aparţinând SC Cominca SA, iar al doilea UM Transmisiuni. Administraţia Imobiliară Oradea a relocat gardul SC Cominca SA, care împiedica accesul, pe o distanţă de aproximativ 50 m, pe malul drept al pârâului Peţa, în dreptul centrului comercial Obi-Auchan. De asemenea, a fost necesară mutarea gardului unităţii militare, care se afla pe coronamentul digului pârâului Peţa, între Calea Armatei Române şi str. Feldioarei. În urma unei înţelegeri dintre MApN şi Primărie, gardul unităţii a fost refăcut şi relocat la baza coronamentului digului, asigurându-se astfel continuitatea pistei de biciclete de-a lungul malului Peţei.

În septembrie

Lucrările la tronsonul II al pistei de biciclete sunt executate de Asfamixt SRL, firmă care a câştigat, în iunie, licitaţia organizată de Primărie, pentru o valoare de 316.000 euro. Lucrările se vor încheia la sfârşitul lunii septembrie, mai anunţă Primăria.

pista sovata (2)

Traseul pentru prelungirea pistei de biciclete pe teritoriul Municipiului Oradea are o lungime de 5740 metri şi este următorul: Tronson I: Pod Sovata – str. Oneştilor – str. Măgurei – Calea Aradului – str. Padişului – dig mal drept pârâul Peţa – str. Făgăraşului (mal drept pârâul Peţa), până la intersecţia cu str. Traian Blajovici. Tronson II: str. Făgăraşului (mal drept pârâul Peţa), de la intersecţia cu Calea Armatei Române la intersecţia cu str. Feldioarei. Tronson III: str. Erkel Ferenc (mal drept pârâul Peţa) – str. Prieteniei – mal drept pârâul Peţa – str. Peţei – str. Depozitului – str. Ogorului (şoseaua de centură). Două firme lucrează la pistă – Drumuri Orăşeneşti şi Asfamix.

„Pe tronsonul I, Borş – Podul Ferdinand, se lucrează în zona Orser şi se lucrează între podul Sovata şi B-dul Decebal. Pista nouă este delimitată de promenada pietonală”, spune Mihaela Neag, coordonatorul proiectului în baza căruia se realizează pista. Aceasta zice că tronsonul II a fost atacat pe porţiunea strada Oneştilor, de la Penny spre Tipografie”.



3Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor