Vulcu critică lucrările la Teatrul de Stat Oradea

Daniel Vulcu, directorul artistic al Trupei „Iosif Vulcan”  de la Teatrul de Stat  Oradea este nemulţumit de calitatea lucrărilor la lăcaşul de cultură.

În opinia lui, principalul motiv este legat de lipsa de profesionalism a firmei de construcţii care a executat prima parte a lucrărilor la Teatrul de Stat Oradea(Chintoflor – n.r.).

„Calitatea lucrărilor care se fac acum este cu mult mai crescută în prezent faţă de prima etapă a lucrărilor executate la Teatrul de Stat Oradea. Aceste lucrări, recepţionate de PDL şi Lucian Silaghi, arată într-un hal fără de hal. În a doua etapă, Constructorul Sălard a refăcut lucrărilor celorlalţi. De exemplu, grupurile sanitare au fost făcute ca la Pociovelişte. La scările din interiorul Teatrului nu s-a făcut niciun fel de renovare, subsolul e renovat numai pe sfert”, acuză Daniel Vulcu.

Managerul de la Teatrul de Stat Oradea, Lucian Silaghi, spune că Daniel Vulcu vorbeşte despre nişte lucrări despre care nu s-a pus problema să fie refăcute în prima etapă. „Refacerea treptelor din interior a fost planificată în etapa actuală a lucrărilor. În prima etapă, proiectantul a decis refacerea treptelor din faţa clădirii Teatrului de Stat Oradea. Cât despre calitatea lucrărilor, firma care a executat lucrările la Teatrul de Stat Oradea a efectuat lucrările şi la Turnul Primăriei Oradea. De asemenea, recepţia lucrărilor a fost făcută, conform legii, de o comisie din care au făcut parte şi reprezentanţi ai Consiliului Judeţean Bihor. Comisia nu a constatat deficienţe majore, iar antreprenorul a intervenit corectând observaţiile făcute de comisie. Au trecut ani buni de la finalizarea lucrărilor. Nu înţeleg de ce nu s-au făcut atunci reclamaţii”, spune Lucian Silaghi.

C.D

Teatrul de Stat Oradea, aproape gata