bihon.ro Web analytics

Cauzele accidentului frontal de la Tinăud, soldat cu 3 victime

De Marius Sasu
Reactualizat la:

Cauzele accidentului frontal de la Tinăud, soldat cu 3 victime

Reactualizat la:
Polițiștii rutieri bihoreni au stabilit circumstanțele în care s-a produs accidentul rutier de pe DN1, în localitatea Tinăud.
Scris de Marius Sasu - Polițiștii rutieri bihoreni au stabilit circumstanțele în care s-a produs accidentul rutier de pe DN1, în localitatea Tinăud.

În accident au fost implicate două autoturisme, un Volkswagen Golf și un Suzuki. Șoferul Golf-ului nu a adaptat viteza la condițiile de drum, a intrat pe contrasens și izbit frontal un Suzuki condus regulamentar. În urma accidentului atât un cuplu, soț-soție, din Suzuki, cât și șoferul Volkswagenului au fost transportați la spital pentru îngrijiri medicale.

„Astăzi (joi -n.r), la ora 07:30, pe DN1, în localitatea bihoreană Tinăud, un bărbat de 34 de ani din comuna Aușeu, județul Bihor, în timp ce conducea un autoturism pe direcția Aleșd-Aușeu, în zona de limitare a vitezei de deplasare la 30 km/h nu a adaptat viteza la condițiile de drum, a pătruns pe sensul opus de circulație și a intrat în coliziune frontală cu un autoturism condus regulamentar de un bărbat de 75 de ani din Tinăud”, a declarat pentru Bihon.ro, Ioana Lascău, ofițer de presă în cadrul IPJ Bihor.

Accident grav în Bihor: Impact frontal între două mașini, 3 persoane rănite

În urma accidentului rutier, ambii conducători auto și o femeie de 68 de ani, pasageră în al doilea autoturism au suferit leziuni pentru îngrijirea cărora au fost transportați la spital.

3 victime, la spital

Potrivit medicului șef UPU-SMURD Bihor, dr. Hadrian Borcea, cele trei victime ale accidentului rutier de la Tinăud au ajuns la Unitatea de Primire Urgențe a Spitalului Județean Oradea. Acestea au fost evaluate medical.

Este vorba despre un cuplu, soț-soție (din Suzuki -n.r) și un bărbat (șoferul Volkswagenului – n.r).

„Cei doi bărbați au suferit traumatisme minore, contuzii în general. Femeia a suferit un traumatism toraci mai sever, un traumatism cranian și va rămâne internată”, a declarat pentru Bihon.ro, dr. Hadrian Borcea.

Polițiștii Biroului Rutier Aleșd continuă cercetările pentru stabilirea cu exactitate a cauzelor și împrejurărilor producerii accidentului rutier.

 

19 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Permanenţã says:

    Radarele fixe te scot din necaz (în afarã de circulaţia unui sinucigaş sau nebun) din situații de acest gen: nu se mai întâmplă, pur și simplu, (PERMANENŢÃ).

    • Poate fi un HG? Beton avem. Indicator de limitare a vitezei în curba de la aeroport? says:

      Nicio curbă periculoasă fără parapeţi.
      Unde este indicatorul de limitare a vitezei din curba accidentului în care a murit fetiţa? Câtã vitezã trebuie să arate acest indicator?

    • Kaiser Soze says:

      Vesnicul kkt de seviciu care are de vandut sau care doreste sa se ocupe de mentenanta radarelor fixe ale Politiei.
      Cum apare un subiect legat de un accident, hop si tu cu cufureala ta vesnica referitor la radare.
      Cred ca ai fi in stare sa o verifici si pe muma-ta cu ce viteza da din cur cand il calareste pe ala are i-o trage.
      Esti penibil fraiere, zi de zi cand postezi.
      Ti-au mai spus si altii, unii cu frumosul, altii bagandu-ti ceva in inima.
      Dar tu o tii in continuare ci filmatul tau.
      Tot timpul te postezi cu alt pseudonim.
      Un prost cae tine de bata lui.

      • Nu bâta, scutul, scutește-te de prostii dacă nu eşti adevărat says:

        Te referi la mine, dar la siguranță pe şosea nu, ești pe contrasensul normalitãţii. Nu mai este mult și apar radarele fixe la zone cu accidente pe sens opus, nu este aşa? Simţi, mama ta a făcut la fel sperãnd sã circuli mult de viaţã lungã

    • xxx says:

      Tu crezi ca poti pune radar fix tot din km in km??? Oricum se invata unde nu e zona acoperita de radar si tot o calc acolo daca vreau. Bihorul are cateva sute sau mii de km de sosele, doar Oradea are 500km de strazi, unde plm pui radare fixe pe fiecare strada din suta in suta de metri, bine spun altii sa iti iei medicamentele.

  2. Dan says:

    Plin de bivoli și idioți cu carnet. Vai cât mă pot enerva. Mă, dacă merg regulamentar, cu maxim 70-80 pe un drum umed, pe ploaie, musai să am bizoni în spate care vin cu 120, mă blițuie, fac manevre riscante, depășesc pe unde apucă, fiindcă vezi doamne ei sunt meșterii șoselelor.

    Nu se gândește nici unul că
    1. NU are vizibilitate,
    2. NU are viteză de reacție în caz că-i sare ceva în față (capre, câini, pisici), mai ales prin satele prin care treci, care au trotuarul pe acostamentul drumului.
    3. NU îl mai ajută mașina la viteza aia

    Și dacă te duci dracului, mai iei și vieți nevinovate cu tine. Inconștienții naibii.

    PS. Culmea, deși mă depășesc că vezi doamne sunt ei grăbiți și nu pot rula cu 80, că nu-i de nasul lor, tot în același timp ajungem în primul sat la primul semafor. Mare câștig!

    • Cristi says:

      Foarte adevarat. Doar ca ai uitat sa adaugi ca se mai si uita urat la tine cand te depasesc.

    • anonim says:

      Adevarul e ca la un drum de max 100 km, faptul depasesi si mergi ca bizonul cu viteza iti castiga maxim 10-15 minute, testat si dovedit. Asa ca beneficiile nu prea justifica riscurile in cazuri de genul.
      Daca circuli regulamentar, hai fie max 60 in localitati si 100 in afara, ajungi in timp util in 99,99% din cazuri.

    • Participant la trafic says:

      Si mai e plin de cretini care te obliga sa fii agitat la volan.
      Pai cum il poti intelege pe șocatul care cu 100 de netri inainte de a aparea tabla cu numele localitatii( nici nu a ajuns sa intre in ea!), fiind inca in camp, el reduce viteza pina la 43 – 45 km / ora?
      Apoi merge asa in doru’ lelii desi viteza legala este 50 km / ora si radarul nu te inregistreaza nici daca ai 55 – 57 km / ora. Ca nu te ia.
      Dar cand este inca in localitate si mai are 200 de metri la orizont pina iese dintre case, vazand ca nu este nimic in fata, bovina brusc accelereaza si merge cu 75 – 80 km / ora!! Atunci nu mai e in licalitate, deie-i muma-sa pi&da sa-i deie.
      Atunci ce pi&da lui mumă-sa respecta el?
      Sa te tina in urma lui si tu sa fii nevoit sa tot treci din patru in trei si din trei in patru. Ca asa viteza de croaziera are, caci nu se potriveste nici in a treia ca-i prea turat motorul si nici in a patra, ca-i subturat.
      Daca-i futi doua blitzuri striga si gesticuleaza ca-l stresezi.
      Daca-l claxonezi, il enervezi.
      Dar el, care are o intreaga nunta in spatele lui, nici ca-l intereseaza.
      In mod special astia cu numere de Ungaria sau cei cu masini inmatriculate in judete cu populatie de origine maghiara. Zic ei ca asa e civilizat, asa au aflat ei din Ungaria ca se circula.
      Ca doar la aia se raporteaza, restul Europei nu reprezinta ptr. ei un etalon, doar Ungaria.
      Si cum sa nu se produca accidente daca pe Centura Oradea ei au voie sa circule legal cu 70 km / ora, dar ies de la serviciu, isi aprind tigara si se aseaza cu 60 la ora pe banda doi.
      Apoi nu se mai dau de acolo jos cu gunoaiele lor de cambuze de 1500 de euro, motivand ca-s guri de canal sau gropi ori intersectii in apropiere, pe banda dreapta.
      Ulterior se mira ca ii depasesc camioanele, iar soferii aia le baga trompete ca de locomotiva, sa-i faca sa se trezeasca in realitate. Sa stea inima aia jegiasa in ei, de nesimtiti ce sunt.
      Cam asta e traficul, astia sunt participantii.
      Si de aia se si intampla multe.
      Umii se prea grabesc, altii isi bat joc de ceilalti aflati in trafic.
      Din incordare, neatentie sau infatuare ies astfel de evenimente.

  3. Andrei says:

    Multi vor spune ca nu avem autostrazi, toate accidentele se intampla ca nu avem autostrazi. Nu ca suntem idioti la volan

  4. zsizsi says:

    În localitate să pierzi controlul pe carosabil umed pe linie dreaptă în apropiere de trecere de pietoni denotă o inconșștiență ce tinde spre infinit. Viteza a fost excesivă, nu 50, nici 60. Și nu va fi sancționat corespunzător, pentru că nu avem legi. Aici doar norocul a făcut să nu existe victime decedate. Eu îl locul șoferului pe Suzuki l-aș da în judecată și i-aș cere daune să își ia credit de la bancă să mă poată plăti, nici vorbă să ne tocmim, să-l iert. S-ar învăța minte pentru o viață.

    • xxx says:

      Nu il poti da pe el in judecata, discuti cu asigurarea. Asigurarea iti plateste daunele, si daca ajungi in tribunal tot cu asiguratorul te judeci. De asta este asigurare.

      • Vasy says:

        Da si asiguratorul e falimentar sau pur si simplu nu vrea sa plateasca si iti rade in fata. ¨De asta este asigurare.¨ Boul mai mult ca sigur ca era in depasire, ca doar nu o sa mearga el cu 30 la ora. Ce ca era trecere de pietoni, indicatorul atentie copii si linie continua, noi suntem jmecheri de Auseu.

        • xxx says:

          Eu am spus cum sta treaba cu datul in judecata. Iar faci crize? Vorbeste la subiect. Degeaba dai in judecata ca tribunalul va stabili cat primesti, si suma o va plati asiguratorul. Tu tot cu asiguratorul te judeci.

          • Vasy says:

            Nu am facut crize la ce ai zis tu, am spus care este realitatea. Da, ai dreptate nu ai nici o treaba cu vinovatul asiguratorul ar trebui sa plateasca dar nu plateste. Nasa mea a avut un accident identic, a fost lovita frontal de pe contrasens, masina dauna totala si asiguratorul i-a dat ceva de genul a 5-8 % din valoare. S-a judecat 2 ani jumate si nu a obtinut nimic. Vezi ca faci spume la gura, sa nu zica lumea ca esti turbat. Vorbesc din realitate nu de ce ar fi normal si ce zice legea, asa ca mucles.

    • haha says:

      localitate
      trecere pietoni
      pierzi controlul?
      asta nu ar trebui sa mai conduca niciodata
      pagube accident?
      ok. despagubeste asigurarea
      dar sutele de masini in cozi kilometrice?
      toti ar trebui sa-i ceara bani idiotului

  5. Mangusta says:

    Geaba! Politia nu-face treaba! Daca ar fi in permanenta pe sosele ar mai descuraja pe bizonii astia.

  6. bucuresti says:

    este plin drumul de țărani,au terminat lucrarile agrigole si au iesit cu căruțele la plimbare.se putea sa nu fie un bou cu Golf.

  7. BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Un medic stomatololog din Maramureș, care a facut o clinică la Oradea, oferă consultații gratuite bihorenilor!
    Ra Residence, o construcție premium nouă compusă din 29 de apartamente spațioase, cu structură modernă, de 1, 2, 3 și 4 camere si 8 spații comerciale la parter, în zona Cantemir-Universităţii (Str Rapsodiei nr 4), cu finalizare în 2022.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    RA Residence, apartamente noi premium în Oradea, cu finalizare în 2022!
    RA Residence va construi 29 de apartamente premium noi, de 1, 2, 3 camere în zona Cantemir-Universităţii (Str Rapsodiei nr 4), cu finalizare in 2022, fiind spaţioase şi având structură modernă şi spaţii comerciale la parter.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Peste 4.000 de cazuri active Covid-19 în Bihor. Aproape 800 de infectări confirmate în 24 de ore

    BIHON CAO

    Citiri Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Citiri contoare Compania de Apă

    BIHON CAO

    Citiri Compania de Apă Oradea

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Expoziţii de artă fotografică, de Ziua Culturii Maghiare
    Artistul fotograf orădean Ștefan Tóth István vernisează expoziţii în județul Hajdú – Bihar.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Guvernul a reaprobat indicatorii tehnico - economici pentru centura Aleșd
    Șoseaua de centură va fi formată din două tronsoane, respectiv o variantă de traseu în partea de sud ca alternativă la DN 1 și o variantă în partea de nord a orașului ca alternativă la DN 1H.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Cod galben de viscol și vânt la munte
    Administrația Națională de Meteorologie a emis joi avertizări Cod galben de viscol și intensificări ale vântului la munte, în 25 de județe. Alertele meteo sunt valabile pentru următoarele zile.

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.