Orele obositoare de la volan pot fi transformate într-o perioadă de relaxare, citind o carte, lucrând la laptop sau admirând peisajul din patul vagonului de dormit sau cușetă. Începând cu 8 aprilie 2021, CFR Călători a introdus vagoane de dormit sau cușetă în compunerea trenurilor de lung parcurs, cu circulație pe timp de zi, și cu ofertă de preț specială.
În prima etapă, aceste vagoane vor fi introduse pe rutele Iași – Timișoara și retur și București Nord – Baia Mare și retur. Unul dintre aceste trenuri, IR 1833 Iași – Timișoara Nord, trece și prin Oradea. Trenul pleacă din Iași la ora 06:05, ajunge la Cluj Napoca la ora 14:58, la Oradea la ora 18:13 și sosește la Timișoara Nord la ora 21:58.
Similarul lui, IR 1834 Timișoara Nord – Iași, pleacă din Timișoara la 06:49, ajunge la Oradea la ora 10:04, la Cluj Napoca la ora 12:43 și sosește la Iași la ora 21:46.
La aceste trenuri, în funcție de tipul cușetei, reducerea este de 27% și de 25% din prețul suplimentului de pat. Practic, suplimentul de pat va fi 40 lei și respectiv 30 lei, la trenurile IR 1833 și IR 1834.
Reducerile se aplică începând cu data de 8 aprilie 2021 și nu se cumulează cu alte oferte sau facilități. Vagoanele de dormit și cușetă sunt dotate cu instalații de climatizare și prize electrice.
CFR anunță că serviciul va fi extins ulterior și pe alte rute, în funcție de solicitările călătorilor și de condițiile specifice trenurilor.
Biletele la aceste trenuri pot fi achiziționate: online de pe www.cfrcalatori.ro; de la automatele de vânzare bilete din gări; direct de la casele de bilete din gări și distribuitori autorizați (agenții de turism), unde este recomandată păstrarea distanței față de celelalte persoane.
Trimite articolul
XElectrificarea completã a cãilor ferate este ca şi un drum expres dupã legea lui Murphy..
-
Vine trenul,un vagon trage tir, niciun galon nu mai este consumat, rezolvat nepoluat.
-
Electrificarea este una imperios necesara, insa tot acest politic postdecembrist nu a facut nimic in acest sens. Pana la urma introducerea de vagoane cuseta sau de dormit pentru aceste rute este una salutara, mai ales ca trenul face multe ore pe aceste rute.
-
Idea buna daca sa strica gheozeshul CFR.
Ce spuneti despre un vagon de cazino? -
Pe o putere electricã, cu autovehicule electrice pe platforme, cu o cale de fier consolidatã, TRENUL EXPRES FUGE DE NUMA-NUMA ŞI COSTÃ MAI PUŢIN.
-
Mult le-au mai trebuit sa ia decizia asta, cel puțin pt IS-TM…. nu mai zic de platforme auto si/sau tir… Acum, și reversul … 9 ore cât fac eu cu autto IS-TM vs. tren….
ok dar cum arata ? cat de curate sunt? cat de comforte sunt? simt ca sunt de kakat