SC FINTECH BUSINESS SOLUTIONS SRL, cu sediul în Municipiul Oradea, Str. George Bacaloglu nr. 10A, , judeţul Bihor, Romania, a derulat proiectul „Construire birouri servicii IT, in regim de inaltime D+P”, cod SMIS 110023, cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza Contractului de finanțare nr. 2160/23.05.2018.
Locatia implementarii proiectului este in Municipiul Oradea, strada Nicolae Beldiceanu nr. 84C, judetul Bihor. Data finalizarii proiectului este 31.10.2021.
Proiectul este finanțat prin Regio – Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 „Imbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici si mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 – „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi si prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.
Autoritatea de Management: Ministerul Dezvoltării, Lucrarilor Publice şi Administrației
Organismul Intermediar: Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest.
Valoarea totală a proiectului este de 899.742,02 lei, din care asistența financiară nerambursabilă este de 768.379,67 lei. Valoarea eligibila nerambursabila din FEDR este de 653.122,72 lei.
Obiectivul general al proiectului este consolidarea pozitiei firmei pe piata serviciilor de prelucrare date, astfel incat sa devina un furnizor de servicii prelucrare de date cunoscut si apreciat, pe piata locala, pentru calitatea serviciilor, capacitatea de a veni in intampinarea nevoilor clientilor cu solutii inovative si seriozitate in respectarea angajamentelor.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
– asigurarea unui spatiu de prestari servicii prelucrare date modern si functional prin constructia unei cladiri de birouri si infiintarea unui punct de lucru dedicat activitatii de prelucrare date
– asigurarea de dotari si echipamente moderne pentru prestarea serviciilor de prelucrare de date
– angajarea de personal pentru prestarea de servicii de prelucrare date, adaptate nevoilor clientilor
Rezultatele proiectului:
Rezultat 1: 1 cladire de birouri functionala
Rezultat 2: achizitia urmatoarele dotari: echipamente tehnologice (centrala termica, sistem de supraveghere video), mobilier specific, echipamente IT, panouri fotovoltaice
Rezultatul 3: cresterea numarului mediu de salariati cu 5 persoane
Impactul proiectului asupra comunitatii locale: implementarea proiectului are un impact social important pentru comunitatea locala. Persoane juridice din comunitatea locala au posibilitatea de a beneficia de servicii prelucrare baze de date inovative. De asemenea, urmare a implementarii proiectului s-au creat cinci noi locuri de munca. Prin infiintarea locurilor de muncă S.C. Fintech Business Solutions S.R.L. plăteşte lunar, catre bugetul de stat, impozitul si contributiile sociale datorate pentru salariile personalului angajat. Pentru cladirea realizata prin proiect firma plăteşte anual impozit, sumă care intră în bugetul Primariei Municipiului Oradea.
Detalii suplimentare puteţi obţine de la:
Nume persoană contact: Bodog Mircea
Funcţie: administrator Tel. 0765.447.024, e-mail: fintechbs@gmail.com
Advertorial!
Citiți principiile noastre de moderare aici!