Să luăm exemplul fondurilor europene, unde în primele opt luni din 2020, Guvernul PNL a reușit să atragă 2,6 miliarde de euro, iar până la finalul lunii octombrie vor fi absorbite, în total, 3,2 miliarde de euro. Ca o comparație, în guvernarea PSD, anul trecut, a reușit să atragă doar 1 miliard de euro. La un calcul simplu ne putem da seama că în mai puțin de 1 an, guvernarea PNL a atras de 3 ori mai multe fonduri europene decât într-un an de guvernare PSD.
Cea mai amplă modernizare a infrastructurii de transport
În Guvernarea PNL au fost finalizate, deblocate sau începute proiecte majore de infrastructură: linia de metrou „Drumul Taberei – Eroilor”, conexiunea feroviară Gara de Nord – Aeroportul Otopeni, Autostrada Sibiu – Pitești, sunt doar câteva exemple importante în acest sens.
În martie 2020, Guvernul Orban a deschis șantierul autostrăzii Sibiu – Pitești (25% din lucrările la tronsonul Sibiu – Boița sunt deja executate), iar în septembrie a obținut de la Comisia Europeană 875,5 milioane euro fonduri nerambursabile, o primă alocare pentru finanțarea a 53 din cei 122 de kilometri ai autostrăzii ce va traversa Carpații.
De asemenea, Guvernul PNL a reușit deblocarea proiectelor precum Autostrada Transilvania, Drumul expres Craiova-Pitești, Centura București, Autostrada A7: Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău – Pașcani – Suceava – Siret sau Autostrada A13: Brașov – Bacău.
În acest moment, România are peste 400 de kilometri de autostradă și de drumuri expres în implementare, precum și 23 de proiecte de modernizare a rețelelor primare de cale ferată. De asemenea, aproape 2 miliarde de euro vor fi investite pentru modernizarea și extinderea aeroporturilor din cadrul rețelei primare: București, Cluj, Constanța, Timișoara, Sibiu și peste 1 miliard de euro pentru aeroporturile din rețeaua secundară – Tuzla, Suceava, Brașov, Târgu Mureș, Baia Mare, Satu Mare, Oradea.
Spitalele regionale prind contur
Spitalele regionale promise de PSD şi înscrise şi pe lista de obiective a mult trâmbiţatului program de guvernare din 2016 au rămas la stadiul de idee. Însă, datorită Guvernului PNL, în doar șase luni de la instalare, au fost semnate contractele de finanțare pentru cele trei spitale regionale – Iași (investiție 500 mil. euro), Cluj (investiție de 540 mil. euro.) și Craiova (603 mil. euro). Valoarea totală este de 1,622 mld euro, iar capacitatea de spitalizare totală este de 2506 paturi.
De asemenea, Guvernul PNL s-a angajat în construcția unui nou spital județean la Sibiu, care va avea o finanțare de 500 de milioane de euro din Programul Naţional de Recuperare şi Rezilienţă, dar și construcția noului spital din Oradea.
Guvernul PNL aduce gazul românesc în casele românilor
România este printre ţările cu cele mai mari resurse de gaz natural din Uniunea Europeană, însă are cel mai mic procent din populaţie racordat la reţeaua de gaz, doar 36% dintre cetăţeni.
Astăzi, Guvernul PNL aduce gazele naturale în casele românilor, alocând 1 miliard de euro din fonduri europene pentru extinderea rețelelor locale. Sunt prevăzute a fi racordate un număr de 30.000 de gospodării la rețeaua de distribuție de gaze naturale, pe lângă înființarea de rețele de distribuție. De asemenea, se vor putea finanța activități care prevăd extinderea rețelei actuale.
Importante proiecte de apă şi canal, deblocate în doar opt luni
Guvernul PNL a găsit soluții pentru deblocarea proiectelor de apă și canalizare vitale pentru români. Astfel, a reușit încheierea contractelor de finanțare pentru rețele de apă-canalizare în zone precum Satu Mare, Municipiul București, Olt, Onești, Suceava, Bistrița Năsăud sau Mediaș.
„Reclădim România” – Guvernul PNL a reacționat rapid la problemele din economie
Pe fondul pandemiei generate de noul coronavirus, România s-a confruntat cu cea mai dificilă perioadă din ultimii 30 de ani, moment care a scos în evidență lipsa cronică de preocupare și de viziune a guvernărilor anterioare, care nu au lăsat resurse economice și sanitare suficiente pentru o reacție urgentă în fața unei crize. În acest context, activitatea Guvernului s-a concentrat pe identificarea rapidă de soluții. Programul „Reclădim România” este răspunsul Guvernul PNL la problemele provocate de pandemie: astfel, a venit cu cel mai mare cel mai mare pachet de măsuri pentru susținerea economiei naționale din ultimii 30 de ani, care va depăși 7% din PIB până la finalul anului 2020.
Prin acest program, Guvernul PNL a schimbat radical modelul de dezvoltare economică a României, orientându-l de la consum (PSD) către investiții publice care dinamizează economia și care cresc competitivitatea companiilor românești. Acest program masiv de stimulare a economiei a stopat declinul economiei în 2020, evitând recesiunea tehnică, și garantează revenirea creșterii economice în 2021.
Pentru companiile mari, Guvernul PNL a demarat un program de circa 8 miliarde lei de sprijinire a companiilor și a IMM-urilor cu o cifră de afaceri mai mare de 20 de milioane de lei și care pot beneficia de garanții de stat pentru credite de investiții și de capital de lucru de până la 80%.
Alegerile din 6 decembrie sunt alegeri decisive pentru România, sunt alegeri prin care românii decid continuarea investițiilor reale în infrastructură, în sănătate, educație sau administrație, lucru pe care doar o guvernare liberală cu majoritate solidă în Parlament îl poate realiza.
Comandat de PNL Bihor, Publicat de SC Inform Media Press SRL, Cod mandatar financiar 11200025
Trimite articolul
Xati inceput lucrari pregatite de guvernul PSD, ati semnat contracte pregatite de guvernul PSD, promiteti ce promitea PSD!
deci votam PSD!
-
penrtu oameni ca tine doar speranta mai este, insa in final si aceea moare cand e vb de PSD aici, poti sa te minti cat vrei.
-
nu stiu daca au fost sau nu pregatite de psd, nici nu are importanta, problema este nu ca au fost deblocate, bravo lor, dar actualul prim ministru nu de mult a fost ministru de resort(transporturi), ce a facut?
chestia cu deblocatul este gargara, daca atunci a fost incompetent,ca ministru, vorba cea, ce/l va recomanda acum….., intreb si eu ca pieton
-
de deblocat nu e asa greu sa se faca construirea lor e mai dificila a proiectelor de infrastructura asa ca pana la finalizarea lor e cale lunga, ne vom trezii peste 4 ani si vom constata ca nu s-a facut mare lucru.m ca asa-i la noi.
Tot sub guvernarea PNL, se fac afaceri dubioase în sistemul sanitar……
Unifarm, compania de stat, deținută de Ministerul Sănătății, intră pe piața liberă și cumpără echipamente medicale fără nicio licitație.
De aici începe o poveste incredibilă despre corupție, sfidare și incompetență
Citește mai mult aici :
https://recorder.ro/regele-pandemiei/
Astea-s realizari? Realizarile sunt cand termini de construit un spital, o autostrada, nu cand deblochezi tu nu stiu ce fonduri.
-
tot asa au deblocat si constructia de autostrazi 🙂
TRĂIASCĂ PARTIDUL NAȚIONAL ELIBERAR !!!
Da…mai ales la maternitate😂pnl gireaza spaga😂..Foarte urat vorbesc cu gravidele si mamicile si nu misca nimeni nimic fara atentie. Dna doarme, ministru de bihor inchide ochiul. Bravo pnl
Priviţi cum în afarã de artificii populiste, munca normalã, lucrul bine fãcut, oferã numai supravieţuire şi de el, de ea, trageţi toţi din ce în ce mai mult, pentru inflaţie cicã mai micã, pentru dezvoltare cicã din ce în ce mai sãltatã, salt cu salt, nu pas cu pas. Europa nu se dezvoltã salt cu salt. Din veniturile cele mai mici, vreţi taxele cele mai mari? Pentru cã aveţi bune intenţii?
Nu este aşa? Drumul este pavat cu bune intenţii şi sacrificii.
Artificii populiste: salarii bugetare mai mari decât în privatul liberei concurenţe?
Artificii populiste:pensii speciale şi ieşiri la pensie la diferenţe mari de vârstã.
Artificii populiste: indexãri cu inflaţia la venituri decalate faţã de indexãrile la termen pentru taxe şi preţuri, chiar înainte iar veniturile dupã sau rar sau niciodatã.
2020 – 13 luni Mein Regierung! = exact 23 km autostrada (inceputi de altii). PnL si marile proiecte de infrastructura, vaca si chilotii! Zerouri mari cu sasu in frunte! Ma pis pe ala de la #Sîeu. Adica exact PNL + USR minus. Niste nulitati
-
Invective, acuze nefondate si minciuni sfruntate: astea va sunt sigurele realizari. Sunteti in stare sa vopsiti laptele in negru, sa contraziceti realitatea palpabila, atat de decazuti moral sunteti. Ma duc destul de des pe drumul spre Beius ca sa constat ca doar in ultimul an s-a lucrat cu adevarat, dupa ce inainte, ani de zile, a fost o adevarata bataie de joc. Nu s-a facut nimic mai bine de 5 ani, lucrandu-se in bataie de joc, in stil psd-ist cu o roaba si trei lopeti, dar acum sper ca pana la finele anului sa fie gata partea de carosabil. Asta sunt fapte, nu vorbe goale! Realitati incontestabile! Nu ati facut nimic, dar ii injurati pe altii care chiar lasa ceva in urma lor. psd trebuie sa dispara, pentru ca este o plaga pe tara asta!
-
m…da, “oradean” merge destul de des acasa la tara in zona Beiusului 🙂 . tocmai ai precizat ca in ultimul an s-a lucrat cu adevarat la drum, pt cultura ta generala PNL si Bolojan sunt doar de o luna in fruntea CJ , inainte erau cei de la PSD ,cei pe care acum vrei sa-i extermini.
-
M…da, bozgorul sovin are fierea verde si nu se poate abtine! Ce are sula cu prefectura: ce au calatoriile mele spre Beius cu faptul ca sunt sau nu oradean si ce are Consiliul Judetean cu santierul ala? De-ai fi asa de vechi prin partile astea si ai fi scos nasul din fundul calului, ai fi stiut ca drumul ala, care duce spre munti, e drum national si reabilitarea lui depinde guvern, care guvern e pnlist de un an incoace. M…da, dar ce pretentii as putea avea si eu de la bozgorache!?
-
-
Da, a reusit mai mult decat PSD: de exemplu, inainte erau ceva bani pentru cercetare. Acum sunt 0 (zero).
Aplaudam in picioare de-a dreptul o asemenea realizare.
am vazut ca s-au deblocat dar sa vedem daca lucrarile se vor finaliza la termen pentru ca de 20 de ani incoace nu se respecta termenele cu anii si nici calitatea lucrarilor, cnair si ministrul transporturilor trebuie sa stea tot timpul pe capul firmelor castigatoare si sa rezilieze rapid contractele daca nu se respecta graficul si calitatea lucrarilor si mai mult ca sigur ca nu le vor respecta deoarece majoritatea firmelor castigatoare n-au capacitate, utilajele, forta de munca necesara pentru a executa lucrarile, dar ei iau lucrarile si le amana pana la sfantul asteapta asa ca nu va laudati cu aceste realizari pana nu se finalizeaza investitiile,. Pretul unora dintre lucrari este exorbitant pentru cativa km vreo 37 se dau peste un miliard de euro ceea ce este exorbitant, ce este asa greu sa faci un tunel prin munte ca doar sunt utilaje moderne care realizeza cativa kilometri intr-o luna de aceea s-au inscris asa multe firmela licitatie pentru ca nicaieri in lume nu mai gasesti asemeea fraieri care sa plateasca atat de mult pe o lucrare care se poate face la un pret de 4 oiri mai ieftin, la fel si cu sectorul de autostrada din salaj, risipa de bani in loc sa facem la preturi competitive cat mai ieftine, ca doar muncitorii sunt platiti cu salarii mici cele mai mici din Europa.
ceea ce s-a facut intre Sanmaartin si Oraadea nu este reabilitare de drum national ci mai degraba reciclare in situ bataie de joc s-a tunat un strat de asfalt peste cel vechi cee ce este o bataie de joc cand normal trebuia schimbat complet terasamentul vechi cu unul nou care sa tina 50 de ani dar decontarile probabil se vor face ca si cum s-ar fi facut reabilitare cum prevad normele si contractul.