Instituția urmărește, prin montarea de GPS pe fiecare mașină, să reducă costurile cu combustibulul, uzura autoturismelor, verificare rutelor și controlul parcului auto.
„În prezent, tehnologia de localizare automată este folosită pentru a monitoriza vehiculele aparatului propriu al Consiliului Județean Bihor. Datele sunt transmise în timp real prin utilizarea unor echipamente GPS. Aplicația generează rapoarte pentru toate componentele parcului auto, cum ar fi: controlul activ al parcului auto, reducerea uzurii parcului auto; reducerea consumului de combustibil; verificarea și optimizarea rutelor vehiculelor”, se arată într-un comunicat al CJ Bihor.
Aplicația software asigură funcționalități precum: evidența mașinilor și a utilizatorilor acestora; generarea foilor de parcurs; evidențierea consumului de carburant; afișare grafic histrogramă viteză; istoric pornire/oprire motor; analiza conduită șofer; etc.
În subordinea CJ Bihor funcționează opt instituții publice: șase de cultură (Teatrul „Regina Maria”, Teatrul Szigligeti Szinhaz, Filarmonica de Stat Oradea, Muzeul Țării Crișurilor, Biblioteca Județeană „Gheorghe Șincai), Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Bihor, Direcția de Evidență a Persoanelor a Județului Bihor. Totodată, de CJ Bihor aparțin Regia Autonomă „Aeroportul Oradea” și Societatea Pază și Protecția Bihor SRL.
Trimite articolul
XMare fas un sistem GPS costa in jur de 80 de euro plus abonamentul intrebarea este va urmari si sanctiona cineva abaterile, eu nu gred deci e inutil.
Cred ca si pompierii vor avea numar limitat de km, deci daca se termina limita in primele 20 de zile ale lunii, va fi ca la policlinica. Doar luna viitoare mai venim sa stingem incendiul.
Sa meargă și directorii cu masina proprie la servici și sa prea masina instituției doar in programul de lucru.Asa ar trebui,dar pana când vezi mașinile instituțiilor prin parcările de mall-uri, supermarketuri, pe diferite trasee pt. a rezolva probleme personale sau de partid, mai trece ceva timp.
-
Cu ocazia reducerilor de personal din aceleasi institutii, cecerau pline de pile numite politic, matracuci si amante, sotii cu sotii, copii, nire sau gineri de sefi, exact asa au izbucnic comentariile.
Si stiu caz concret care s-a dovedit ca sub puterea anonimatului oferit de publicarea comentariului, scria nemultumit ca sefii in frunte cu Bolojan sunt niste nemernici care lasa oamenii pe drumuri in prag de Sarbatori de iarna.
Dar a uitat sa mentioneze ca el, sotia sa, dar si copilul, lucrau in aceeasi institutie subordonata Consiliului Judetean!!
Si era ….. sofer!
Cu categorua B.
Angajat pe functie ca sa grebleze bani.
Acum sunt convins ca multe din aceste comentarii doar anti, sunt opera scriitiriceasca a unor angajati ce-si simt afectate “completarile” de salarii pe care le operau pina azi.
Normal ca doare!
Daca pina ieri faceai un pkin la masina sotiei si alta la masina fiului din “economia” pe care o realizai umfland curse si km confirmati de sefii ierarhici superiori ce-si faceau si ei plinul la masina mica personala.
Care masini personale utilizau intr-un mod doar intampmator aceladi tip de combustibil (motorina sau benzina) ca si masina in cauza a institutiei!!
De multe ori aveau si aceeasi marca!!
De exemplu….Dacia Logan. La serviciu Dacia Ligan, in privat tot….Dacia Logan !!
Ptr.ca atunci cand e nevoie de o reparatie, ceea ce intra pe factura la institutie, sa potriveasca intocmai cu ceea ce s-a reparat ori inlocuit in realitate pe masina proprietate personala !!
Cand se inlocuieste (prin uzura si norma de casare) masina institutiei din vehicul cu combustibil pe benzina in vehicul cu combustibil pe motorina, brusc angajatii deloc interesati isi schimba si ei masina personala cu una similara.
Asa functioneaza furtul institutionalizat si organizat.
Sa dea dracu’ in toti! De hoti.
Vor economisire asa zic, dar ce nu vand masinile de teren de lux scumpe si cumpara Loganuri mai economice la consum pentru CJB ? Sau lui Bolojan si directoriilor nui convine sa umbla cu Dacia Logan ?
-
La valoarea lor, ei sun niste zei, cum spune drop. Zeii au alt statut, Loganul le pute. Nu pui un zeu in Logan. Doar fraierii umbla cu Logan. Conducatorii nostrii sunt elita cocalarilor si marilor afaceristi care ne fura pe noi.
Si din banii economisiti iar mai face un pod, deci doua poduri pana acum. Ce mai inchide sau ce mai taie sa-l faca si pe al treilea pod?
-
Puteti sa tot bateti din pi%dele alea de guri!
Cat doriti voi.
Cert este ca de exemplu la Arad, dupa montarea de sisteme GPS performante pe toate vehiculele Primariei, intr-o singura luna factura de combustibili a unitatii a scazut cu circa 2000 de euro, echivalent in lei.Adta comparativ cu lunile anterioare.
Ceea ce spune ceva despre cum se utilizau masinile in folos propriu al sefilor sau a soferilor. Ori despre cum erau alimentate masinile angajatilor lunar cu combustibil din cota alocata de Primarie parcului auto propriu.
La final, cand tragi linie, in 12 luni sunt aproape 25.000 de euro!! E o diferenta considerabila!! Imoartiti ka numar de angajati, sa vedeti cu cat creste venitul net, neimpozabil, per bucata in acest fel.
Iar la Primaria Arad nu e Bolojan sef!!
Avesta este nivelul de furt cu care erau obisnuiti bugetarii de lux pina ieri.
Acum, daca Bolojan aplica chestia asta la toate institutiile care sunt in subordinea Consiliului Judetean Bihor, in maxim una – doua luni s-ar putea sa gasim economii lunare de minim 5000 – 6000 de euro.
Bani care pina acum….plecau!!
Mai ales la institutia denumita Protectia Copilului.
Locul unde angajatii fac zilnic deplasari in judet ptr. a-i verifica pe cei ce au copii in plasament.
Cu mentiunea ca deplasarile cele mai multe se intampla vinerea. Atunci cand niste angajati sau angajate merg total intamplator exact pe zona folclorica unde isi au ei originea, sau parintii lor ori ai sotilor/ sotiilor!!
Doar intamplator, exact cum era si Pasztor la pescuit cu masina institutiei (Consiliul Judetean) acum un an, in plina pandemie.
Niste infractori cu acte in regula.
Care acum au cam belit-o. Au belit o jumatate de scula intreaga.-
Si bine ar fi ca toate institutiile statului sa aiba doar Dacii. Masina nationala. Cum e in Franta de ex, toate masinile sunt franceze
-
Am vazut, nu mai țin minte în care țară din occident, poate chiar la Parlamentul European, că instituția are un parc unic de autoturisme. Cei indreptățiți – când au nevoie cu un telefon cer o mașină la anumită adresă – și limuzina merge la adresa dorită efecuând cursa parcă ar fi un serviciu de taximetre de uz restricționat. Astfel nu mereu acelas sofer ajunge la anumit beneficiar și sunt excluse în mare măsură cursele nejustificate, pe de o parte, pe de altă parte pot fi reduse numărul autoturismelor care deservesc pe demnitar. Am mai auzit – tot acolo- că dacă pe acelaș direcșie solicită mai mulși utilizarea mșinii, o singură mașină deservește pe doi trei demnitari. S-ar putea introduce și pe plan central această metodă…..
-
Doar Mercedes S . Pt asemenea serviciu ai nevoie de masini adevarate