bihon.ro Web analytics

Tramvaiele ies în probă pe linia nouă

De Cristina Ghilea
Reactualizat la:

Tramvaiele ies în probă pe linia nouă

Reactualizat la:
Garniturile vor folosi linia doar pentru ieșirea pe traseu și retragerea în depou, fără să oprească în stații.
Scris de Cristina Ghilea - Garniturile vor folosi linia doar pentru ieșirea pe traseu și retragerea în depou, fără să oprească în stații.

Începând din 12 august, tramvaiele vor circula în regim de probă pe noile linii dintre Depoul OTL Salca şi Calea Aradului. Totodată, circulația rutieră pe strada Atelierelor rămâne închisă până în 13 septembrie, transmite municipalitatea.
În etapa de probe, tramvaiele vor circula între Depoul OTL – str. Ceyrat – str. Făgărașului – Calea Aradului. Liniile de tramvai se intersectează cu carosabilul în zona străzilor Ronald Reagan, Universității, Traian Blajovici și podul peste Peța din Calea Aradului.

Până în prezent a fost realizată calea de rulare a tramvaielor în intersecția dintre străzile Primăriei – Decebal – Calea Aradului și în intersecția dintre străzile Aviatorilor – Calea Aradului. Totodată, s-a montat și firul de contact în zona străzilor Calea Aradului, Făgărașului, Ceyrat și în depoul OTL.

Stadiul lucrărilor, 65%

În continuare se lucrează la realizarea terasamentului, montarea liniei de tramvai și a firului de contact pe strada Atelierelor, precum și de la Depoul OTL Salca până la intersecția cu strada Dimitrie Cantemir. Urmează instalarea celor două stații de redresare pentru alimentarea cu energie electrică a liniilor de tramvai, precum și montarea adăposturilor pentru stații. Obiectivul de investiții „Realizare legătură pe cele trei direcții a liniilor tramvai în intersecția între străzile Primăriei – Decebal – Calea Aradului și extindere linie nouă de tramvai pe traseul Calea Aradului – str. Făgărașului – str. Atelierelor (cu acces depou OTL) și legătura pe toate direcțiile cu str. D. Cantemir” este finanțat prin Programul Operaţional Regional, finanţarea nerambursabilă este de 98% iar contribuția proprie a Primăriei Oradea este de 2%.

Proiectul e implementat de Primărie prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională. Contractul de proiectare și execuție a fost încheiat cu asocierea de firme Mari-Vila COM SRL, Abed Nego COM SRL și Aquacons SRL, iar ordinul de începere a fost emis data de 16.10.2018.

13 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. marian says:

    Vor fi trase de cai? Cu doar 2 ani intarziere

  2. oradean says:

    Deja ar trebui sa fie gata de un an deja, ultima data Birta a zis ca de 12 octombrie v-a fi gata si stadiul actual a lucrarii e la 65%???? Firma Abed Nego a inchis strada Atelierilor de mai bine de 5 saptamani si abia a ajuns cu spargerea asfaltului pe jumatatea strazii ca lucreaza numai 2-3 muncitori acolo, dar au inchis strada pe 3 luni.

    • drop says:

      mai bine te-ai muta, o fost buna zeama de burta de la emilut?

      • Emilut says:

        Vino baiatul meu la osometru.

      • alex says:

        nah ce, s-a terminat concediul platit de partidul tau ca ai revenit? sau ai renevit la nickname-ul tau anterior, cu cel nou nimeni nu a bagat in seama, asa-i? stim ca adevarul doare, dar chiar pe Atelierilor lucreaza numai 2-3 oameni de mai bine de o luna, bine ca au inchis tot drumul sa nu vada nimeni, max muncitorii de la OTL si cine merge spre acolo pe jos.

  3. adi says:

    Pt ce trebuie pus gazon intre linii? de ce sa complici lucrurile sa trebuiasca irigare permanenta. Care oricum dupa o luna doua primaria nu-l va mai intretine si se va distruge tot. Nu mai bine se lasa linia descoperita ca iarna cand e 15 cm de zapada nu ajunge pana la tramvai ca si cand e gazon, ca apoi sa ramana blocat tramvaiul ca nu poate trece de zapada. Lucrurile simple sunt cele mai eficiente.

  4. zsizsi says:

    Eu urmăresc acest proiect de la început și drop te invit respectuos să faci o inspecție în teren nu doar să bagi cuvinte jignitoare la adresa oricui are ceva de obiectat în legătură cu proiectele peneliste. Hai să vezi cât de greșit s-a lucrat la calea de rulare. Și un ochi neavizat vede rabatul de calitate ce se reflectă din lucrarea Abed Nego. Calea de rulare este șerpuită începând cu tronsonul paralel cu Peța de la Calea Aradului până la str. Universității, trecerile de la șina cu canal la șina tip cale ferată (de Vignol) se face în unghi, curbele sunt făcute parcă din segmente drepte nu există liniaritatea unui arc de cerc. Tramvaiele se vor balansa vor smuci pe această cale și nu vor putea să ruleze cu viteză mai mare de 30km/h fără un disconfort al călătorului. Voi face un videoclip să vă prezint o retragere al unui tramvai la ora prânzului în care se va vedea clar despre ce vreau să vorbesc aici. Trebuie să se mai intervină să se corecteze aceste neajunsuri denivelări la calea de rulare. De 2 săptămâni nu s-a mai făcut nici o săpătură la decopertarea asfaltului de pe Atelierelor, au intrat în concediu probabil toată firma. De pe acuma vă zic, că va începe școala și strada tot închisă va fi. După ce se va construi calea de rulare, strada Atelierelor va trebui refăcută, reconfigurat carosabilul și benzile de circulație mutate. Deci drop, degeaba bagi jigniri de data asta nu ai dreptate, dar nu poți accepta așaceva, nu îți permite egoul și devotamentul absolut la ce face PNL. Să vedem ce vei face dacă vreodată nu PNL va fi la conducerea orașului și județului cum te vei schimba din fan în hater și cârcotaș la tot ce va fi nepenelist.

  5. unul says:

    Pe portiunea din fotografie firul de contact pare pozitionat decent, insa pe majoritatea liniei sunt o gramada de fire si stalpi pe ambele parti ale liniilor. Nu inteleg de ce la noi tot timpul se inventeaza si nu se face ca intr-o tara normala: stalpi intre cele doua cai de rulare, cu 2 brate pt cele 2 cai. Simplu si eficient, nu prost si cu costuri suplimentare in timp …

  6. BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Ajutorul de încălzire și curent electric pentru sezonul rece, la DASO. Documentele necesare și sumele alocate
    Direcția de Asistență Socială Oradea va distribui și prelua documentele necesare pentru ajutorul de încălzire și pentru suplimentul de energie electrică.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Terminalul intermodal de mărfuri, pe terenul Vămii Oradea
    Aleșii locali au votat vineri trecerea clădirii Vămii Oradea din domeniul public al statului și administrarea Ministerului de Finanțe, în domeniul public al Primăriei Oradea.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Pompierii au salvat viața unui bărbat adus la porțile subunității din Salonta
    Pompierii salontani au intervenit prompt și au salvat viața unui bărbat de 66 de ani.

    BIHON CAO

    Întrerupere furnizare apă

    BIHON CAO

    Citiri contoare Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Citiri Compania de Apă

    România

    Dragnea vorbește despre planurile președintelui Klaus Iohannis cu criza politică
    Klaus Iohannis a vrut ca PNL să fie controlat de el 100% și nu putea face asta cu Ludovic Orban și a mai vrut ca cel care face propunerile pentru șefii parchetelor să fie omul lui, spune Liviu Dragnea:„își bate un cui în talpă foarte serios”. Despre alegerile anticipate, Dragnea afirmă: „o cacialma”.

    BIHON Opinii

    Instinctul ca durere
    E foarte greu să definești în ziua de azi, noțiunea de instinct, într-o societate așa zisă modernă și civilizată care funcționează după anumite reguli morale, sociale, politice etc.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Drumul Județean 709, reparat pe cheltuiala constructorului
    Consiliul Județean Bihor a transmis că firma de construcții SC Crișana Proconstruct SA a început, pe propria cheltuială, lucrările de reparații pe Drumul Județean (DJ) 709 Talpoș, la limita cu județul Arad.

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.