Aeroportul Internațional Oradea, bilanț de succes după anul 2017. Numărul pasagerilor a crescut cu 289%

De Oana Farcas
Reactualizat la:
9Comentarii
Aeroportul Internațional Oradea, bilanț de succes după anul 2017. Numărul pasagerilor a crescut cu 289%
Reprezentanții Aeroportului Oradea au încheiat cu brio anul 2017. Imediat după intrarea în noul an, aceștia au prezentat bilanțul realizărilor, confirmând creșterea semnificativă a numărului de pasageri.

Astfel, în anul 2017, Aeroportul Oradea a adăugat o serie de curse regulate spre destinații noi (Bucureşti- Iaşi, Barcelona (Girona), Milano (Bergamo), Londra (Stansted), Memmingen, Dusseldorf (Weeze) și  de curse charter (sezoniere) Constanța și Antalya.

Pe langă noile destinații bifate, Aeroportul a înregistrat în anul 2017 un trafic aerian de 162.902 pasageri faţă de 41.867 pasageri înregistraţi în anul 2016 (creştere de 289,09%), iar numărul mişcărilor de aeronave în anul 2017 a fost de 2.857 faţă de 1.823 în anul 2016 (creştere de 56,72%).

Au început anul cu „dreptul”

Traficul aerian este într-o continuă creștere la Aeroportul Internațional Oradea chiar și în anul 2018. Asta au transmis reprezentanții instituției, care au declarat că în data de 2 ianuarie 2018 au înregistrat un nou record de 1.411 de pasageri.

„Administraţia aeroportului se concentrează în această perioadă pe proiectele de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare, îndeosebi pentru executarea lucrărilor aferente proiectului <Construire, extindere și modernizare terminale de pasageri la Aeroportul Oradea>, astfel încât în anul 2018 să se creeze condiţii sporite de confort pentru pasageri.

De asemenea, pentru anul 2018, în sezonul estival avem în vedere zborurile charter (sezoniere) operate de către compania aeriană Blue Air către Antalya în zilele de sâmbătă, Constanţa cu o frecvenţă de două ori pe săptămână, în zilele de luni şi joi, Creta în zilele de miercuri și zboruri operate de compania aeriană Atlas Global către Antalya, în zilele de vineri.

Creșterea continuă a numărului de pasageri dovedește încă o dată faptul că aeroportul din Oradea reprezintă una dintre principalele porți de intrare în zona de Vest a României, atât pentru turiști, cât și pentru oamenii de afaceri”, a explicat Ghitea Florina, coordonator marketing la Aeroportul Oradea.

Pe această cale, reprezentanții au ales să mulțumescă călătorilor, dar și companiilor aeriene care au ales să opereze pe aeroportul orădean.

Salon de staționare

De la sfârșitul anului 2017, pentru a oferi condiții mai bune călătorilor, conducerea Aeroportului pune la dispoziția acestora un salon pentru pasageri construit din 8 containere, cu o capacitate de 100 de locuri și dotat cu zece ventil convectoare, aparate de aer condiționat și două grupuri sanitare.

Totodată, două automate pentru cafea/ceai, respectiv băuturi/snack au fost montate în interior, iar pasagerii le pot accesa fie cu cash, card sau printr-o aplicație direct de pe telefonul mobil.

Monitorizat cu un sistem de supraveghere cu camere video, salonul de staționare va fi funcțional până la finalizarea lucrărilor la noul terminal, adică până în luna octombrie 2018.

salon-stationare



9Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor