Monica Bârlădeanu, cap de afiş la „The Woman after 5pm”

De Veronica Bursaşiu
1Comentariu
Monica Bârlădeanu
Monica Bârlădeanu
„The Woman after 5pm”, desprinsă din Conferința de Leadership Feminin The Woman, este dedicată femeilor care schimbă comunități.

Credinţa organizatorilor este aceea că „un singur om care are un mesaj puternic este motorul care dezvoltă comunități și chiar mai mult, o lume întreagă”. Inspirația pentru generațiile următoare de femei independente și puternice vine din domenii ca: antreprenoriat, mass-media, politică, fashion, finanțe, PR, management și nu numai. Astfel de femei vin ca speakeri la Oradea, pe 28 septembrie, la Armonia Venus.

Educație. Inspirație. Dezvoltare. Acestea constitue nucleul în jurul căruia gravitează scopul pe care The Woman și l-a propus încă din 2012. Dezvoltare prin educaţie. „Am ales să subliniem importanța creșterii prin educație. Este firesc să discutăm mai atent pe marginea unui subiect care se întinde pe toate ariile și are implicații multiple. Femeile, prin rolul lor funcțional și prin instinct, sunt cele care nutresc educație și spirit de lider”, subliniază organizatorii.

Bijuterii din dilemele unui personaj

Absolventă a Facultății de Drept din Iași, Monica Bârlădeanu e cap de afiş printre speakerii care pot fi văzuţi la conferinţa de la Oradea. A ales să se mute în anul 2004 în Los Angeles, unde a luat lecții de actorie de la Ivana Chubbuck, cea care i-a pregătit pe Brad Pitt sau Charlize Theron. Au urmat apoi roluri în filme precum „Francesca”, „Despre oameni și melci”, „Moartea domnului Lăzărescu”, dar și o apariție în binecunoscutul serial „Lost”.

Pentru că nimic nu este întâmplător, ceea ce a devenit în timp un business de bijuterii handmade a fost descoperit de Monica într-o perioadă în care lucra la un personaj de film, la Eloisa (din filmul „Maternity Blues”), în anul 2011. A fost un moment în care îi era greu să genereze niște soluții la dilemele personajului, unde vrea să ajungă și care e povestea pe care Eloisa vrea să o spună în film, iar soluția a fost de a lăsa o vreme deoparte întrebările și de a face ceva cu mâinile. Așa și-a cumpărat primul kit de argint, cu care a realizat prima bijuterie pentru ea, începând să observe un interes din partea prietenelor care își doreau și ele ceva asemănător.

De la prima bijuterie purtată de Monica, până la prima bijuterie oficială Mooncast a urmat un proces de self-learning, ce a inclus modalități de prelucrare a argintului cu ajutorul tutorialelor de pe Youtube, achiziționarea ustensilelor necesare, research în ceea ce privește simbolistica pentru numele bijuteriilor, „construirea” unui shop online, editarea pozelor de prezentare și, într-un final, partea mai puțin creativă, dar absolut necesară în tot contextul – birocrația. Înainte de a fi un business, Mooncast este un proces de meditație, bazat în primul rând pe intuiție și o adaptare a femeii moderne la timpurile și tehnologia zilelor noastre.

Bijuteriile sunt produse într-un mic atelier din Los Angeles, amenajat chiar în casa Monicăi.

Inovare în business

Inovare în Business și HR este ceea ce orădeanca Sorina Bradea a urmărit în ultimii 22 de ani în cariera sa ca antreprenor. Trainer și consultant în cadrul propriei companii de consultanță în HR – Romarketing, a adus în România în anul 1998 una dintre cele mai cunoscute și utilizate platforme de evaluare la nivel mondial: Thomas International. Sorina crede în valoarea pe care fiecare o aduce în echipă și în capacitatea fiecăruia de a-și trăi potențialul maxim… odată conștientizat potențialul.
Motto-ul ei: „Fii tu însuți! Nu încerca să fii cea mai bună copie a modelului tău în viață!”

Talentul industriei fashion într-o capsulă

Mirela Bucovicean, cel de-al treilea speaker, are imprimat în ADN flerul pentru calitate. Cu un simț estetic aparte pentru beauty și marketing, a adunat de-a lungul carierei experiență în diverse domenii, ca jurnalism, PR, publicitate, vânzări, imobiliare, investiții sau retail. Cu studii terminate la Universitatea pentru Relații Economice Internaționale și Drept, Mirela a acumulat cunoștințe din diferite domenii complementare mediului de business.

A fondat Molecule F în 2010, prima platformă online care promovează designerii români, o capsulă care demonstrează talentul industriei fashion din România.

Mirela este ambițioasă, dedicată și puternică, calități care au propulsat-o alături de cele mai profesioniste și de succes femei din România. Business Magazin a selectat-o de 3 ori la rând, în 2013, 2014 și 2015, ca parte din top 200 femei de afaceri.

De 22 de ani lucrează cu pasiune și dedicare. Cu peste 13 industrii în care a activat, Mirela este mentorul și profesorul care are experiența și cunoștințele necesare pentru a-i inspira pe tinerii și studenții care vor să învețe și să rezoneze cu ideile și filozofia ei de business.



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor