Asociația dorește dezvoltarea turismului local și a economiei deopotrivă, participând la diverse evenimente cu specific. Pe lângă târgurile naționale desfășurate la București și Cluj-Napoca, alte târguri internaționale au găzduit câte un stand cu expoziții de artă populară, muzică tradițională și obiecte pur românești.
Târgul de turism din Viena, Ferien Messe, a avut peste 150.000 de vizitatori, reprezentând printre cel mai important eveniment al lunii ianuarie din Austria. Oradea – Băile Felix a fost prezentată prin ediția a doua a materialului „Oradea, Capitala Art Nouveau și a Băilor Termale” 2016.
La începutul lunii februarie a avut loc Târgul de Turism „International Mediterranean Tourism Market” din Tel Aviv, Israel. Participarea la acest târg de profil s-a făcut și pe baza încheierii unui parteneriat de colaborare cu tour-operatorul Meshek Wings Tour Ltd, care pe perioada târgului a promovat zborurile charter pe care le va opera în Oradea în perioada iulie-august.
Târgul Internațional de Turism de la Budapesta din luna martie a permis stabilirea unui contact cu cea mai mare companie de promovare turistică din Ungaria, Turizmus KFT, care deține cele mai importante 4 portale online de turism.
În perioada 9-13 martie, Oradea a fost prezentă la Târgul Internațional de Turism de la Berlin, cel mai mare de acest gen din Europa. S-au stabilit contacte cu 5 tour-operatori din Germania, pentru a include și Oradea în circuitul orașelor vizitate în România și s-au împărțit un număr de 500 de materiale de promovare.
Această campanie de promovare a orașului Oradea împreună cu Băile Felix va continua, reprezentanții Primăriei urmând să participe la târgurile de turism din Debrecen și Craiova.
Citiți principiile noastre de moderare aici!