Pop înfiinţează “Telefonul Prefectului”

De Călin Corpaş
Reactualizat la:
Pop înfiinţează “Telefonul Prefectului”
Prefectul Claudiu Pop anunţă înfiinţarea unui serviciu de asistenţă pentru cetăţenii nemulţumiţi de serviciile pe care le primesc din partea instituţiilor.

Este vorba despre o linie verde a prefectului, despre care cetăţenii vor fi informaţi în spaţiile de relaţii cu publicul ale instituţiilor aflate în coordonarea prefectului de Bihor. 0259.431.608 este “Telefonul Prefectului”. “Am discutat cu directorii instituţiilor deconcentrate şi am dispus înfiinţarea Telefonului Prefectului. Solicitarea mea către cetăţeni este ca oriunde sunt trataţi cu neprofesionalism, unde nu sunt trataţi corepunzător, să apeleze la acest număr, la care vor răspunde colegii mei din Prefectură, de la Serviciul de coordonare a instituţiilor deconcentrate, între orele 8 şi 16”, informează prefectul, adăugând că este iniţiativa sa. Prefectul precizează că sesizările vor putea fi soluţionate doar acolo unde prevederile legale vor permite, unde angajaţii Statului nu îşi îndeplinesc atribuţiile. Pop dă un exemplu care l-a determinat să ia această măsură: “Am văzut la Ştei că acei conducători ai instituţiilor aveau pauză de masă, iar afară stăteau la coadă 50 de oameni. Am anulat acea pauză de masă şi am solicitat schimbarea şefului acelui punct de lucru, iar acest lucru s-a şi întâmplat. Sper ca această iniţiativă să ducă la o apropiere a instituţiilor către cetăţean”, a transmis prefectul judeţului Bihor.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !