Premiati pentru Zilele Brancusi

De Cristian Horgoș
Şcolerii din „Pedagog de şcoală nouă”
Şcolerii din „Pedagog de şcoală nouă”
Zilele Colegiului „Brancusi” s-au încheiat miercuri cu premieri în careu festiv şi cu sceneta „Pedagog de şcoală nouă”.

Zilele Colegiului Tehnic „Constantin Brancusi” din Oradea s-au încheiat ieri. În cadrul unui careu festiv organizat în curtea unităţii au fost premiaţi şi felicitaţi câştigătorii întrecerile sportive precum şi a competiţiilor extra-curiculare.

Concursul tematic „Din viaţa lui Constantin Brancusi” (coordonat de profesorii Florica Avrămuţ, Victoria Filip şi Virgil Petruţ) a adus în prim plan echipele: 1. Sergiu Bogdan Pătcaş şi Alex Radu Silaghi (XI C) 2. Timotei Elisei Malega şi Samuel Alin Chereşledan (XI B) 3. Moise Macovei şi Beniamin Călin Popucza (X C) menţiuni: Elisei Marian Avram şi Alin Şulea (IX A) şi Cosmin Teodor Chirilă şi Gabriel Vaida (X A).

Talentele Colegiului

Iar la spectacolul – concurs „Brâncuşienii au talent” (coordonat de profesoara Tunde Kristo şi bibliotecara Florica Roibu şi jurizat de profesorii Daniela Vîlceanu, Gheorghe Rugan, Monica Gale, Cecilia Butaru şi Anne Mari Sălăgean) laureaţi au fost: Florea Sebastian (dans gen Michael Jackson) şi Marin Mereu (saxofon) – premiul I, Dorina Varga şi Pavel Pop (dans ţigănesc) – premiul II, Anamaria Costa (gimnastică ritmică) şi Lorena Oşvat (street dance) – premiul III, Andrei Dunca – premiul „Saxofonul de aur”, Kolak Rolan (muzică hip-hop) – premiul „pentru entertainment”, Roxana Paul (dans popular) – premiul „cea mai mândră bihoreană” şi George Baciu (dans Michael Jackson) – premiul „pentru originalitate”.

Manifestările au continuat în Sala Festivă a Colegiului, unde elevii coordonaţi de profesoarele Lupău Mădălina şi Cornelia Bica au prezentat scenetele „Cum se înţeleg ţăranii” şi „Un pedagog de şcoală nouă”, ambele de Ion Luca Caragiale.

În cadrul simpaticei scenete, liceenii au ilustrat savuros, „pe foaie” şi câteva noţiuni geometrice şi aritmetice dragi lui Brâncuşi, completând inspirat şi concursul „Matematica în opera lui Constantin Brâncuşi”, organizat în ziua precedentă.

Curba „oablă, oablă”

Astfel, „şcolerul” scos la răspuns a definit curba ca „o linie oablă, oablă, care mere şi mere şi mere şi iarăşi se-ntoarnă ghe unghe o purces”. Iar mai apoi şcolerul răspunde că „Numerele pare, reşpeckive cele cu soţiu, le-au invăntat Pitagora, iar mai apoi cele impare, reşpeckive cele fără soţiu, le-au invăntat Eratoskenes!”.

După ce şi-au aplaudat elevii pentru interpretare, profesorii de la „Brâncuşi” s-au împărţit pe grupe pentru a susţine o sesiune de comunicări ştiinţifice cu tema -„Formarea continuă – instrument de eficientizare a educaţiei”.

„Fiecare profesor a pregătit o expunere din cadrul proiectelor la care a participat în ultimul an”, ne-a explicat directorul Colegiului, prof. Daniela Vîlceanu.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !